اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط‌عمومی استانداری تهران:

روابط‌عمومی مرکز ثقل و قدرت دستگاه‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط‌عمومی استانداری تهران گفت: روابط‌عمومی مرکز ثقل و قدرت دستگاه‌ها و ادارات است و باید بیش از پیش نسبت به تقویت آنها اقدام کرد.

روابط‌عمومی مرکز ثقل و قدرت دستگاه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ری، محمدحسین شفیق در مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید و گذشته روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ورامین که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: هر چقدر فعالیت روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی در استان تهران بیشتر شود، زمینه معرفی خدمات ارائه شده از سوی دولت به مردم این استان فراهم می‌شود.

مدیرکل روابط‌عمومی استانداری تهران گفت: به فرموده مقام معظم رهبری مردم باید طعم خوش خدمت را بچشند و در این مسیر روابط‌عمومی‌ها نقش مهم و مؤثری را ایفا می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به خدمات ارزنده‌ای که از سوی روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ورامین در طول سال گذشته ارائه شد، عنوان کرد: چهارمین سفر استانی هیئت دولت به شهرستان ورامین به عنوان یکی از کم‌نظیرترین سفرهای استانی رئیس جمهور محسوب می‌شود که با استقبال گسترده و بی‌نظیر مردم شهرستان روبرو شد که این امر نشان از تلاش روابط عمومی در اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق دارد.

مدیرکل روابط‌عمومی استانداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی‌ها باید با ایجاد تعامل مناسب با اصحاب رسانه و خبرنگاران، زمینه اطلاع‌رسانی خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌های مختلف به مردم را فراهم کنند.

این گزارش حاکی است، در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های سید حمید هاشمی در طول تصدی مسئولیت روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، سید محمد زاهدی برای این مسئولیت معرفی شد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول