اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام آفتابی:

نمایندگان منتخب پی‌گیر دغدغه‌های مردم باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: مردم تکلیف خود را انجام دادند و از این پس نمایندگان منتخب مردم پیگیر دغدغه‌های مردم باشند.

نمایندگان منتخب پی‌گیر دغدغه‌های مردم باشند

حجت‌الاسلام محمد آفتابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: مردم نسبت به نظام و ولایت احساس تکلیف می‌کنند و به وظیفه قانونی و شرعی خود همیشه عمل می‌کنند.

آفتابی ادامه داد: این مردم با پشتیبانی از نظام همیشه در صحنه حضور دارند و ولایت‌مداری خود را اثبات کرده‌اند.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس نهم باید نیازهای مردم را بشناسند و سختی‌های زندگی مردم را پیگیری کنند و از پرداختن به مسائل فردی و لجبازی بپرهیزند.

آفتابی انتخاب نشدن 8 نماینده قبلی استان را قضاوت مردم دانست و گفت: مردم شیوه عملکرد نمایندگان را می‌بینند و قضاوت می‌کنند و نماینده‌ها باید به فکر خدمت به نظام و مردم باشند.

وی تصریح کرد: نمایندگان با همراهی مسئولین اجرایی استان، استان را به سوی پیشرفت و توسعه ببرند و این پشتیبانی از نظام و ولایت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌دهیم 8 نماینده استان کرمانشاه با دوستی، یکدلی، اتحاد و محبت با هم همراه باشند و مسائل استان را پی‌گیری کنند مثلا در بحث مرزی بودن و ظرفیت‌های کشاورزی استان می‌توانیم به پیشرفت‌های ارزشمندی دست پیدا کنیم.

وی بیان داشت: اگر چند لایحه قوی برای استان کرمانشاه در مجلس تبدیل به قانون شود و این لوایح به نفع مردم کرمانشاه باشد بهترین خدمت به مردم کرمانشاه است.

آفتابی در پایان گفت: از حضور حماسی مردم غیور استان کرمانشاه در دور اول و دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر می‌کنم و برای هر 8 نماینده آرزوی توفیق خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم استان کرمانشاه را دارم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول