اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز صورت گرفت

بازدید سفرای 7 کشور آمریکای لاتین از شرکت صدرا

خبرگزاری فارس: سفرای هفت کشورای آمریکای لاتین که امروز به بوشهر سفر کرده بودند از شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) در بوشهر بازدید کردند.

بازدید سفرای 7 کشور آمریکای لاتین از شرکت صدرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سفرای کشورهای آمریکای لاتین در این بازدید که عصر امروز صورت گرفت از بخش‌های مختلف شرکت کشتی سازی صدرای بوشهر دیدن کرده و با توانمندی‌های استان بوشهر در ساخت شناورهای بزرگ آشنا شدند.

در این بازدید علاوه بر سفرای کشورهای آمریکای لاتین، شماری از مدیران کل وزارت خارجه، کارشناسان و نماینده وزارت خارجه در استان بوشهر نیز حضور داشتند.

سفرای کشورهای آمریکای لاتین از محوطه کشتی سازی و مراحل مختلف ساخت کشی افراماکس 113 هزار تنی سفارش کشور ونزوئلا نیز دیدن کردند.

محصول نهایی این پروژه ساخت چهار فروند کشتی افراماکس 113 هزار تنی است که با ساخت این شناورها ایران به جمع کشتی سازان بزرگ دنیا خواهد پیوست.

با توجه به اینکه پروژه در یارد جزیره صدرا (بوشهر) اجرا می‌شود اشتغال‌زایی 3 هزار نفر به صورت مستقیم و تعداد قابل توجهی اشتغال غیر مستقیم در شهرستان بوشهر و شهرهای اطراف ایجاد می‌شود.

در جریان این بازدید شماری از مدیران کارخانه کشتی‌سازی صدرا نیز توضیحاتی در ارتباط با نحوه کار و فعالیت شرکت صدرا ارائه کردند.

ساخت و تعمیر انواع کشتی‌های حامل کانتینربر، نفت‌کش، یدک‌کش، کشتی لوله‌گذار و غیره، ساخت سکوهای حفاری دریایی (نیمه شناور و خود بالابر)، ساخت انواع سکوهای ثابت دریائی نفت و گاز (فرآورش، سرچاهی، زیست و غیره)، لوله‌گذاری در دریا، احداث تاسیسات فرآورشی و پالایشگاهی نفت و گاز، احداث خطوط لوله نفت و گاز در خشکی، احداث تاسیسات پتروشیمی، اجرای طرح‌های زیربنایی عظیم و اجرای سازه‌های فولادی مقیاس بزرگ از جمله فعالیت‌های شرکت صدرا است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول