اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان تلخ لیگ برتر برای بوشهری‌ها

شاهین با لیگ برتر خداحافظی کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال شاهین بوشهر با تساوی 2 بر 2 مقابل سایپا در یک هفته مانده به پایان لیگ برتر با این جام خداحافظی و به لیگ دسته یک سقوط کرد.

شاهین با لیگ برتر خداحافظی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، دیدار تیم‌های شاهین و سایپا عصر امروز از ساعت 17 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر آغاز شد.

این بازی که می‌توانست برای شاهین و بوشهری‌ها بازی خوبی باشد و دیگر تیم‌ها هم برای شاهین بازی کنند اما هیچکدام از این اتفاقات نیفتاد تا شاهین بوشهر پس از سه فصل حضور در لیگ برتر به لیگ یک سقوط کند.

شاهین در این بازی به دنبال کسب پیروزی بود تا همه چیز را به هفته آخر بکشاند اما همه چیز دست به دست هم داده بود تا شاهین با لیگ برتر خداحافظی کند.

شاهین در نیمه نخست حملات زیادی روی دروازه سایپا طرح‌ریزی کرد اما با بی‌دقتی مهاجمان خود همه توپ‌ها را هدر داد تا هواداران حسرت روزهای گذشته را بخورند.

تمام تلاش شاهین در نیمه نخست منجر به چند حمله  شد که هیچکدام برای شاهین سودی نداشت تا اینکه نیمه نخست با نتیجه صفر بر صفر تمام شد.

در نیمه دوم شاهین بی محابا برای زدن گل به سایپا حمله می‌کرد و از دروازه خود غافل شد تا کریم انصاری فرد مهاجم فرصت‌طلب سایپا از موقعیت استفاده کند و گل نخست را روی غفلت مدافعان به ثمر رساند تا ورزشگاه شهید بهشتی در بهت فرو رود.

هنوز دقایقی از گل اول نگذشته بود که باز هم سایپا روی ضد حمله توسط کریم انصاری‌فرد به گل رسید تا آب سردی به پیکره شاهینی‌ها ریخته شود و همه چیز برای این تیم در لیگ برتر تمام شد.

پس از دریافت گل دوم هواداران به شدت مسئولان استان و شاهین بوشهر را مورد انتقاد قرار دادند اما این اعتراضات هم فایده‌ای نداشت.

در ادامه بازی شاهین روی حملات متعدد خود به یک ضربه پنالتی رسید که مهدی نوری پنالتی اول را به گل تبدیل کرد.

در ادامه و دقایق پایانی نیز باز هم شاهین به یک ضربه پنالتی رسید و این بار هم مهدی نوری گل دوم و تساوی را برای شاهین به ثمر رساند.

اما هیچکدام از این گل‌ها برای شاهین فایده‌ای نداشت چراکه راه‌آهن در تهران موفق شده بود پرسپولیس را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد.

همه نتایج امروز بازی‌های لیگ برتر به گونه‌ای بود که سودی برای شاهین نداشت و این تیم بعد از سه فصل با لیگ برتر خداحافظی کرد اما دلیل شکست‌های شاهین و سقوط این تیم را باید در زمانی مفصل بررسی کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول