اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارائه خدمات بهتر به بازاریان

طرح ساماندهی واحدهای صنفی در سنندج اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاون توسعه بازرگانی داخلی، سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از اجرای طرح ساماندهی واحدهای صنفی در سنندج خبر داد.

طرح ساماندهی واحدهای صنفی در سنندج اجرا می‌شود

سرپرست معاون توسعه بازرگانی داخلی، سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: بر اساس بند یک مصوبه کمیسیون نظارت مرکز استان طرح ساماندهی واحدها و اتحادیه‌های صنفی بر اساس کد ISIC برگزار می‌شود.

بختیار خلیقی گفت: در راستای اجرای این طرح واحدهای صنفی و اتحادیه‌های صنفی همگن به صورت تدریجی برای انجام مدیریت واحد در سطح سازمان‌های صنفی در کنار همدیگر قرار می‌گیرند.

ISIC یک طبقه‌بندی مرجع برای طبقه‌بندی تمامی فعالیت‌های اقتصادی است که در سال 1948 تدوین و مورد تائید و تصویب کمیسیون اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل متحد قرار گرفته و تجدید نظرهائی در سال‌های 1958، 68  ، 1990  و  2002 در آن به عمل آمده و آخرین تجدید نظر نیز در شرف انجام است.

ISIC ابزاری اساسی برای مطالعه پدیده اقتصادی و ترویج قابلیت مقایسه اطلاعات و ارتقاء و توسعه سیستم‌های آماری ملی معتبر است.

 

طبقات ISIC در جزئی‌ترین سطح آن (دسته‌ها) بر اساس آنچه که در بیشتر کشورها به‌عنوان ترکیب مرسوم فعالیت‌ها در احدهای آماری تعریف شده طراحی شده است، گروه‌ها و قسمت‌ها سطوح کلی‌تر این طبقه‌بندی، واحدهای آماری را برحسب ویژگی‌ها، تکنولوژی، سازمان و منابع مالی تولید ترکیب می‌کند.

استفاده وسیعی از ISIC هم در سطح ملی و هم در سطح بین‌المللی در طبقه‌بندی اطلاعات بر حسب نوع فعالیت در زمینه‌های جمعیت، تولید، استخدام، تولید ناخالص ملی و سایر فعالیت های اقتصادی به‌عمل آمده است.

 

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول