اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

فرصت‌ها و تهدیدها باید به درستی رصد شوند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: فرصت‌ها و تهدیدها باید توسط جوانان توانمند ایرانی به درستی رصد شود.

فرصت‌ها و تهدیدها باید به درستی رصد شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، "پرویز آژیده" در جلسه هماهنگی نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در تبریز، با اشاره به گستردگی فضای سایبر اظهار کرد: با توجه به جایگاه فناوری‌های نوین در انتقال اطلاعات در جهان کنونی و گستردگی شبکه‌های اینترنتی نیاز به سرمایه گذاری در این بخش بیش از پیش نمود می‌یابد.

وی افزود: جوانان توانمند ایران اسلامی باید همچون همیشه در عرصه اطلاعات نیز در رقابت‌های جهانی حضوری جدی داشته و با شناسایی و رصد فرصت‌ها و تهدیدها زمینه تعالی اندیشه‌های متعالی اسلامی و ایرانی را فراهم کنند.

آژیده صداقت و رعایت منافع ملی را مهم‌ترین شاخص فعالیت در فضای گسترده اینترنت عنوان کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال همزمان با سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، فرصتی برای نمایش توانمندی فعالان این عرصه و نهادینه کردن فرهنگ استفاده صحیح از اینترنت است.

وی خواستار حضور و همکاری همه دستگاه‌ها برای این حرکت ملی و فرهنگی شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به اهمیت صنعت نمایشگاهی در معرفی دستاوردها و توانمندی‌های داخلی در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و ضرورت توجه به نامگذاری سال 1391 به نام «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری مرکز توسعه فناوری و رسانه‌های دیجیتال وزارت متبوع و مراکز دولتی و نهادهای غیردولتی استانی مرتبط با این حوزه نخستین نمایشگاه استانی رسانه‌های دیجیتال را در بخش‌های متنوع (نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای، نرم‌افزارهای تلفن همراه، پایگاه‌های اینترنتی، بازی‌های رایانه‌ای، رسانه دیجیتال در آیینه هنر، شهر دیجیتال و جنگ نرم در رسانه‌های دیجیتال و ...) از سوم خردادماه  در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌‌کند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول