به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان محمود ایمانی اظهار داشت: طرح بهینهسازی آموزش بالینی با استفاده از نقشه مفهومی حسن شریفیپور و طرح تلفیق آموزش نظام مراقبت بیماریهای عفونی در کوریکلوم دوره کارورزی دوره پزشکی اجتماعی نرجس سرگلزایی دو طرح از 59 طرح منتخب سراسر کشور بودند.
وی با بیان اینکه 544 طرح در این جشنواره مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: فرایندهای ارسالی به دبیرخانه جشنواره، از جمله فرایندهای منتخب درون دانشگاهی بودهاند که حداقل یک نیم سال تحصیلی در دانشگاه اجرا و مورد ارزشیابی قرار گرفتهاند.
ایمانی ادامه داد: نوآوری، خلاقیت و نیز تاثیرگذاری انتقال مفاهیم آموزشی از طریق فرایندهای ارسالی از جمله مولفههای مهم انتخاب این طرحها در جشنواره است.
وی گفت: در نهایت دستورالعمل اجرای طرحهای منتخب به سایر دانشگاههای کشور توسط وزارت بهداشت ارسال خواهد شد.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: دو سال گذشته نیز فرایندهای ارتقای آموزش بالینی با استفاده از بازسازی تیم بالینی حسن شریفیپور و تدریس اسلام در بارداری و لقاح خانم سمیعیزاده به عنوان فرایند برتر در سومین و چهارمین جشنواره شهید مطهری انتخاب شد.
انتهای پیام/صا30/ض1002