اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه هفته پیشگیری از تالاسمی صورت گرفت

اعلام برنامه‌های هفته پیشگیری از بروز تالاسمی در ری

خبرگزاری فارس: همزمان با فرارسیدن هفته پیشگیری از بروز تالاسمی برنامه‌های این هفته توسط واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های شبکه بهداشت در شهرستان ری برگزار می‌شود.

اعلام برنامه‌های هفته پیشگیری از بروز تالاسمی در ری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط‌عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، همزمان با هفته پیشگیری از بروز تالاسمی واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری برنامه‌هایی را در سطح شهرستان به اجرا می‌گذارد.

هدف از اجرای این برنامه‌ها که از 18 تا 25 اردیبهشت ادامه دارد، آگاه کردن مردم و پیشگیری از بروز موارد جدید تالاسمی ماژور، اعلام شده است.

برگزاری کلاس‌های آموزشی در مدارس به منظور آموزش و آشنا کردن دانش آموزان با این بیماری از جمله مهمترین فعالیت‌هایی است که در این هفته در سطح شهرستان ری به اجرا گذاشته می‌شود.

برپایی جلسات مشاوره با زنان و مردان در آستانه ازدواج و آموزش در ارتباط با چگونگی پیشگیری از این بیماری از دیگر برنامه‌هایی است که دراین هفته توسط پزشکان شبکه انجام می‌شود.

در همین راستا و به دنبال هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری باقرشهر، برنامه ‌های آموزشی ویژه‌ای در فرهنگسراهای این منطقه برای مردم اجرا می‌شود.

توزیع تراکت‌های آموزشی در فرهنگسراها و ادارات و مدارس شهرستان، نسب بیل بوردهای آموزشی و توزیع جزوات به منظور آگاهی گروه‌های مختلف مردم از دیگر برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در این هفته است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول