اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش عشایر خبر داد

توزیع 6 هزار پیک تابستانه بین دانش‌آموزان عشایری خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان از توزیع رایگان 6 هزار پیک یادآور تابستانه بین دانش‌آموزان ورودی پایه چهارم، پنجم و ششم ابتدایی خبر داد.

توزیع 6 هزار پیک تابستانه بین دانش‌آموزان عشایری خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش عشایر خوزستان، محمود توژی اظهار کرد: حدود یک هزار و 931 پیک یادآور به دانش‌آموزان ورودی چهارم، یک هزار و 888 پیک به دانش‌آموزان پایه پنجم و 2 هزار و 749 پیک یادآور به دانش‌آموزان ورودی پایه ششم اختصاص یافته است.

 وی مهم‌ترین هدف اجرای طرح توزیع پیک یادآور را پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و یادآوری دروس در ماه‌های تعطیل دانست و توضیح داد: با توجه به رویکرد جدید نظام آموزشی و مبتنی بر تحول بنیادین در دوره ابتدایی، مجموعه‌ای که حاوی نکات تدریس شده مهم و سرفصل‌های آموزشی هر پایه و آنچه به عنوان پیش نیاز دانش‌آموزان برای ارتقا به پایه‌های چهارم، پنجم و ششم است، توسط جمعی از معلمان و سرگروه‌های آموزشی استان تهیه شده است و به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان مناطق دهگانه عشایری قرار می‌گیرد.

 توژی افزود: با آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه 91، آزمون سنجش تحصیلی با هدف تشخیص نقاط قوت و ضعف، از دانش آموزان به عمل می‌آید تا سطوح یادگیری و اطلاعات دانش آموزان برای آموزگاران مشخص شود. 

 انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول