اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور بهبود سیمای شهر

جداول فرسوده جنوب تهران بهسازی شد

خبرگزاری فارس: به‌منظور بهبود سیمای شهر، جداول فرسوده جنوب تهران بهسازی شد.

جداول فرسوده جنوب تهران بهسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به منظور بهبود سیمای بصری شهر جداول فرسوده معابر پرتردد و اصلی از سوی شهرداری منطقه 20 بهسازی شد.

شهردار ناحیه دو شهر ری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: جداول فرسوده این ناحیه به منظور بهبود سیمای بصری شهر و خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان با حجم عملیات بالا بهسازی شد.

سعید شیرازی گفت:‌ جداول فرسوده در بلوار شهید دستواره حد فاصل مترو جوانمرد تا میدان مادر، خیابان‌های ثبت احوال، رستم خانی، شهید غیبی، کبریت‌سازی، گلشهر، بهاران و محمودآبادی با حجم عملیات 90 متر بهسازی شد.

وی در ادامه به احداث نهر کم عرض در تقاطع خیابان همت و کلهر در محله فیروز آبادی و احداث کانیو در محله جوانمرد کوچه عیدی با حجم عملیات 150 متر طول نیز اشاره کرد و گفت:‌ پایه پل‌های عابر پیاده میادین شاملو و شهید غیبی و جنب بوستان امینی از دیگر اقدامات این ناحیه است.

شهردار ناحیه دو شهرری در پایان بهسازی المان‌های شهری و بهبود سیمای بصری شهر را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به تردد به طور میانگین 100 هزار مسافر از دو ایستگاه متروی شهرری و جوانمرد قصاب، از سوی اداره زیباسازی ناحیه دو شهرری، نرده‌های اطراف محوطه این دو ایستگاه رنگ‌آمیزی شد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول