اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

میزان مشارکت مردم در حوزه انتخابیه تبریز 67 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: بر اساس برآوردهای اولیه میزان مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس نهم نسبت به دور دوم انتخابات مجلس هشتم در حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو 67 درصد افزایش داشته است.

میزان مشارکت مردم در حوزه انتخابیه تبریز 67 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز ،احمد علیرضابیگی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در محل ستاد انتخابات استان، با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 اظهار کرد: نتیجه مذاکرات استانبول به رسمیت شناخته شدن حق جمهوری اسلامی در برخورداری از فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای بود و نشست بغداد با پشتوانه‌ای که امروز خلق شد مکمل مذاکرات استانبول خواهد بود.

وی با اشاره به تغییر ادبیات نظام سلطه بعد از انتخابات 12 اسفند سال گذشته افزود: در شرایطی که سران غربی قبل از این انتخابات از گزینه‌های متعددی همچون حمله نظامی صحبت می‌کردند اما بعد از انتخابات مجبور شدند پای میز مذاکره نشسته و فضا را آرام کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی ضمن تشکر از مردم شهرستان‌های تبریز، آذرشهر و اسکو و تمام عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و نیروهای نظامی و امنیتی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم در خلق این حماسه سهم داشتند گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات 15 اردیبهشت پشتوانه نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی خواهد بود.

وی از کاندیداها و هواداران آنها خواست فضای انس و همدلی را جایگزین فضای رقابت کنند و همه در کنار هم برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی آماده باشند.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه اظهار کرد: مردم در تبعیت از مقام معظم رهبری با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای حماسه 12 اسفند را تکمیل کردند و بار دیگر دلدادگی خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه پیش‌بینی می‌شد حضور مردم در دور دوم انتخابات قابل توجه نباشد اما بر اساس برآوردهای اولیه میزان مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس نهم نسبت به دور دوم انتخابات مجلس هشتم در حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو 67 درصد افزایش داشته و شاهد تمدید چند باره مهلت رای‌گیری در این حوزه بودیم که این حضور پیام مهمی دارد.

 

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول