اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

حضور مردم در انتخابات‌ گلستان را آکنده از عطر معرفت کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرگان گفت: حضور بابصیرت و آگاهانه مردم حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا، استان گلستان را آکنده از عطر معرفت کرد.

حضور مردم در انتخابات‌ گلستان را آکنده از عطر معرفت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جعفر گرزین شامگاه جمعه در ستاد انتخابات فرمانداری گرگان اظهار داشت: مردم این منطقه یک بار دیگر با بصیرت خود به ندای امام مسلمین مقام معظم رهبری لبیک گفته و با حضور در پای صندوق‎های رأی سبب شدند تا در انتخابات به عدد هفت برسیم.

وی از سختی‎هایی که شرکت ناجی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا متحمل شد قدردانی کرد و اظهار داشت: دستگاه‎های اجرایی آموزش فنی و حرفه‎ای و مخابرات در امر آموزش تلاش خوبی برای انتخابات داشتند که از آنها تشکر دارم.

فرماندار گرگان اضافه کرد: دستگاه‎های امنیتی، شورای تامین به ویژه استاندار گلستان و معاون سیاسی امنیتی و اداره اطلاعات که این انتخابات را از امنیت به کیفیت ارتقا بخشیدند قدردانی کرد چرا که غیرت و قدرت مردم به منصه ظهور رسید.

گرزین از حضور جوانان در انتخابات که جلای خاصی به این صحنه سیاسی و جو پرنشاط بخشید تشکر کرد و بیان داشت: امیدواریم کسانی که به کرسی‎های بهارستان وارد شدند بتوانند اعتماد مردم را جلب کرده و کمر همت را برای خدمت به مردم ببندند و با وحدت و همدلی بین دستگاه‎های اجرایی با سایر نمایندگان، سربازی خوب برای ولایت باشند.

وی همچنین از کسانی که در امر تبلیغات دو نامزد انتخابات تلاش کردند تشکر کرد و افزود: پیروز این انتخابات مردم و مقام معظم رهبری هستند که کار دشمن‎شکن بزرگی را به منصه ظهور گذاشتند و ما در این منطقه شکستی نداشتیم.

فرماندار گرگان اضافه کرد: حق انتخاب با مردم بود و ما تنها وسیله و ابزار انتخابات را فراهم کردیم و هنوز هم این قدرت را نداریم که بگوییم چه کسی می‎تواند به مجلس نهم ورود پیدا کند و از طریق اعلام نتیجه وزارت کشور ما نیز شاهد شنیدن این قضیه خواهیم بود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول