اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌نتایج اولیه انتخابات مجلس

افضلی‌فرد در اردبیل پیشتاز است

خبرگزاری فارس: براساس نتایج اولیه و غیر رسمی در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین مصطفی افضلی‌فرد کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی پیشتاز است.

افضلی‌فرد در اردبیل پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل با پایان فرصت رای‌گیری و آغاز شمارش آرای دور دوم انتخابات در حوزه اردبیل، نیر، نمین و سرعین نتایج اولیه حکایت از آن دارد که مصطفی افضلی‌فرد کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی با کسب بیش از 65 درصد آرا صندوقهای شمارش شده، راه یافته هفتم استان اردبیل به بهارستان است.

براساس همین نتایج اولیه دیگر کاندیدای راه یافته به دور دوم حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی کاندیدای مورد حمایت جبهه ایستادگی با کسب 35 درصد از راهیابی دوباره به مجلس شورای اسلامی و تکیه زدن بر صندلی‌های سبز بهارستان بازمانده است.

استاندار اردبیل در مصاحبه عصر امروز خود با خبرنگار فارس در اردبیل اعلام کرد که نتایج انتخابات را در اولین فرصت و حداکثر تا 2 بامداد از طریق رسانه‌ها اعلام می‌کند. اما به نظر می‌رسد پیشتر از این موعد نتایج قطعی اعلام شود.

در حال حاضر شمارش آرا در شهرستان‌های نیر، نمین و سرعین به اتمام رسیده و در اردبیل شمارش تعدادی از صندوق‌ها باقی مانده است.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول