اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقی‌زاده:

شرایط تیم ملی فوتسال برای تکرار قهرمانی در آسیا مطلوب است

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم گفت: تلاش کادر فنی تیم ملی فوتسال این است که تیمی آماده را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل دهند.

شرایط تیم ملی فوتسال برای تکرار قهرمانی در آسیا مطلوب است

سعید تقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: برگزاری اردوهای تمرینی منظم و انجام بازی‌های تدارکاتی مطلوب در هر تیمی در آستانه یک تورنمنت معتبر همچون رقابت‌های قهرمانی آسیا زمینه‌ساز پیشرفت است و به همین خاطر حضور در مسابقات غرب آسیا نیز برای تیم ملی مثمرثمر بود.

وی ادامه داد: تمرینات تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با حضور بازیکنان شاخصی در حال برگزاری است و در واقع تیم ملی برای حضوری قوی در این رقابت‌ها در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد.

ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم افزود: تمرینات بسیار خوبی را از فروردین ماه زیر نظر کادر فنی تیم ملی انجام می‌دهیم که بخش اول تمرینات ما به انجام برنامه‌های بدنسازی به منظور افزایش آمادگی جسمانی بازیکنان اختصاص داشت و در ادامه بر طبق شرایط جسمانی و فیزیکی بازیکنان، مراحل بعدی تمرینات برنامه‌ریزی شد که خوشبختانه نتیجه آن را در رقابت‌های غرب آسیا گرفتیم.

وی عنوان کرد: علاوه بر کادر فنی تیم ملی فوتسال که دلسوزانه برای آمادگی این تیم تلاش می‌کنند، همدلی و هماهنگی بسیار خوبی نیز که بین بازیکنان تیم ملی فوتسال وجود دارد، نوید کسب موفقیتی دیگر در رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا را می‌دهد.

تقی‌زاده با تاکید بر اینکه تیم ملی فوتسال هرگز به کمتر از قهرمانی در رقابت‌های آسیایی راضی نخواهد شد تصریح کرد: هدف کادر فنی تیم ملی فوتسال نیز همین است که تیمی قوی‌تر از دوره‌های گذشته را در مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل دهیم.

وی اظهار داشت: بازی‌هایی که در مسابقات فوتسال قهرمانی غرب آسیا انجام دادیم با اینکه حریفان ما چندان قدر و سرشناس نبودند اما بعد از دوران بدنسازی که تیم ملی پشت سر گذاشته بود، برای ایجاد هماهنگی بین بازیکنان بسیار مفید بود.

ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم اضافه کرد: حضور در رقابت‌های بین‌المللی چین و همچنین تداوم برنامه‌های آماده سازی، قطعا تیم ملی را با بهترین شرایط روانه مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا خواهد کرد تا بتوانیم از عنوان قهرمانی دوره قبل دفاع کنیم.

تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با تیم‌های ملی فوتسال کره جنوبی، قطر و استرالیا در گروه سوم مرحله مقدماتی هم‌گروه است و در نخستین دیدار خود روز پنجم خرداد ماه به میدان می‌رود.

رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا در سال 2012 با شرکت 16 تیم برتر قاره کهن در چهار گروه چهار تیمی از روزهای آغازین خرداد ماه به میزبانی کشور امارات در شهر دوبی برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول