اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

1500 نفر از اهالی ورزش استان بوشهر تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: ‌در آیینی باشکوه در سالن 2 هزار نفری فجر بوشهر یک‌هزار و 561 نفر از اهالی ورزش استان بوشهر که در سال‌های 88 تا 90 موفق به کسب مدال شدند مورد تجلیل قرار گرفتند.

1500 نفر از اهالی ورزش استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر در این آیین که با حضور بیش از یک‌هزار و 700 نفر از ورزشکاران، مربیان، داوران، و قهرمانان مختلف رشته‌های ورزشی استان بوشهر برگزار شد، یک‌هزار و 561 نفر از اهالی ورزش استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این آیین از یک‌هزار و 354 ورزشکار، 75 داور،91 مربی و 43 ورزشکار دعوت شده به تیم ملی و 222 بانوی ورزشکار در رشته‌های مختلف با اهداء لوح تقدیر و وجه نقد تجلیل شد.

بر اساس این گزارش ورزشکاران بوشهری 475 مدال طلای کشوری، 432 نقره کشوری و 526 مدال برنز کشوری را در طول سال‌های 88 تا 90 کسب کرده بودند.

همچنین در طول این سال‌ها ورزشکاران بوشهری 46 مدال بین‌المللی، 18 مدال آسیایی، 13 مدال جهانی کسب کردند، ضمن اینکه 35 هیئت ورزشی استان بوشهر در این سال‌ها مدال‌های مختلف را کسب کردند.

همچنین در این آیین از محمد حسنی و محمد صفایی دو تکواندوکار بوشهری که در برابر ورزشکاران رژیم صهیونیستی مبارزه نکردند به هر کدام مبلغ یک میلیون تومان پاداش پرداخت شد.

در این آیین به ندا عبدالله‌زاده فوتبالیست تیم ملی به خاطر رعایت حجاب در مسابقات غرب آسیا یک میلیون تومان هدیه پرداخت شد.

در این آیین در مجموع برای ورزشکاران مدال‌‌آور کشوری، جهانی و آسیایی 329 میلیون تومان پاداش نقدی پرداخت شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول