اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

وارثان حقیقی زمین بندگان صالح خداوند هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: در قرآن کریم و کتب الهی پیشین آمده است که یک روز با ظهور مهدی موعود (عج) زمین به شکل طبیعی و واقعی میراث بندگان صالح خداوند خواهد بود.

وارثان حقیقی زمین بندگان صالح خداوند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در همایش ملی مهدویت در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در قرآن کریم به صراحت خداوند میراث حاکمیت زمین را به بندگان صالح خود بشارت داده است.

وی افزود: مهدویت هم تراز نبوت؛ و قیامت هم سنگ آنهاست و ریشه در مبانی اعتقادی دین اسلام دارد به گونه‌ای که تمام بزرگان دین از نبی مکرم اسلام (ص) تا فرزندان برومند ایشان بر این موضوع تاکید ویژه داشته‌اند.

سلیمانی بیان داشت: موضوع مهدویت و ظهور حضرت موعود (عج) و سیطره ایشان بر جهان تنها در کتاب قرآن مطرح نشده بلکه حقیقت ظهور امام زمان در کتب پیشین الهی بارها مورد تاکید قرار گرفته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در قرآن کریم آمده است زمانی که اختلافات فکری، عقیدتی، سیاسی و اقتصادی همه ملل جهان را فراگیرد و ناامنی شیرازه افکار مردم را به هم ریزد، آن وقت حضرت مهدی موعود (عج) ظهور خواهد کرد.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه ظهور امام زمان (عج) برکاتی برای مردم دنیا به دنبال خواهد داشت، افزود: اجرای قسط و عدالت، برقراری امنیت، توانمندی در عرصه اقتصاد و زندگی بشریت از جمله برکات ظهور مهدی موعود است.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: زمانی مهدی موعود (عج) ظهور خواهد کرد که بستر برای ایجاد دو انقلاب 'احیای عباد' و 'عمران بلاد' فراهم باشد و تا زمانی که آن حضرت ظهور نکند حاکمیت صالحان شکل نخواهد گرفت.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول