اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد:

انهدام 6 باند مواد مخدر در استان بوشهر/ افزایش 600 درصدی کشف مواد مخدر

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر از انهدام 6 باند مواد مخدر در استان بوشهر خبر داد و گفت: میزان کشفیات مواد مخدر نیز رشد 663 درصدی داشتیم.

انهدام 6 باند مواد مخدر در استان بوشهر/ افزایش 600 درصدی کشف مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سردار رضا محمدی‌یگانه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تنها استانی که در سال 90 افزایش کشته در بحث تصادفات داشته، استان بوشهر با 5/1 درصد افزایش بوده است.

وی افزود: خوشبختانه در فروردین سال 91 در مجموع نسبت به فروردین ماه سال گذشته 13 درصد کاهش کشته در تصادفات استان بوشهر داشته‌ایم.

محمدی‌یگانه عنوان کرد: امسال امیدواریم شاهد کاهش 20 درصدی کشته‌ها در تصادفات استان باشیم و بتوانیم رده استان‌های برتر کشور در زمینه کاهش کشته‌شدگان در تصادفات قرار بگیریم.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: در رابطه با مواد مخدر در سال 90 نسبت به سال گذشته افزایش 8 درصدی در استان بوشهر شاهد بودیم که در سال گذشته 3 هزار و 946 کیلوگرم بوده که در سال 90 این رقم به 314 کیلوگرم افزایش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: در سال 91 نیز از فروردین ماه تاکنون میزان کشفیات مواد مخدر در استان یک‌هزار و 134 کیلو و 625 گرم انواع مواد مخدر بوده که نسبت به دو ماهه سال 90 با یک رشد 987 کیلوگرمی و 663 درصد افزایش روبه‌رو شده‌ایم.

محمدی‌یگانه در ادامه افزود: در سال 91 تاکنون 6 باند مواد مخدر در استان بوشهر منهدم کردیم و تعداد 269 نفر نیز دستگیر کردیم که 12 نفر توزیع‌کننده، 12 نفر حمل‌کننده، 40 نفر خورده فروش، یک نفر تهیه‌کننده، چهار نفر قاچاقچی، سه نفر مشارکت در حمل، 141 نفر نگهدارنده و مابقی معتادینی بودند که توسط گزارشات مردمی به نیروی انتظامی معرفی شده‌اند.

وی در ادامه گفت: آخرین باندی که در سال جدید در استان بوشهر دستگیر شد از آن 997 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، چهار نفر دستگیر، یک دستگاه خودروی سواری و یک فروند کشتی صیادی توقیف و سه دستگاه تلفن همراه از آنان کشف و ضبط شد.

محمدی‌یگانه افزود: این باند مواد مخدر از طریق دریا می‌خواستند محموله مواد خود را وارد استان کنند که توسط دریابانی نیروی انتظامی در اسکله شهرستان دشتی دستگیر می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر اذعان کرد: یکی دیگر از کشفیات ما در سال 91 کشف 1.5 کیلوگرم هروئین بود که توسط یک خانم که در محلات دشتستان با شیوه‌های مختلف خورده فروشی می‌کرد که با گزارشات مردمی، این خانم همراه با مواد مخدر در راه شیراز به بوشهر دستگیر شد.

وی خاطر نشان کرد: حداقل فصلی یک بار پاک‌سازی عمومی در سطح استان بوشهر خواهیم داشت و می‌طلبد مردم هرگونه گزارش خرید و فروش مواد در محلات و شهر دارند را به ما اطلاع بدهند تا بتوانیم در طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی گام‌های مؤثری برداریم.

انتهای پیام/ر10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول