اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

رابطه‌بازی یکی از آسیب‌های جدی دستگاه‌های اجرایی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان رابطه‌بازی را یکی از آسیب‌های جدی دستگاه‌های اجرایی نام برد و گفت: مدیران رابطه‌باز به هیچ وجه موفق نخواهند شد و باید این پدیده شوم از ادارات برچیده شود.

رابطه‌بازی یکی از آسیب‌های جدی دستگاه‌های اجرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی بعد از ظهر امروز در همایش ارتقای سلامت اداری، بستر حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی با بیان اینکه آسیبی که از درون به نظامی وارد می‌شود با هیچ آسیبی قابل مقایسه نیست، اظهار داشت: اگر نظامی از درون خود را اصلاح نکند دچار مشکلات جبران‌ناپذیری خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر درون نظامی سالم باشد فشارهای خارجی به هیچ وجه نمی‌توانند آن نظام را شکست دهند و بنابراین باید خودمان از درون خود را اصلاح کنیم.

امام جمعه بندرعباس افزود: کارمندان ادارات باید تذکرپذیر باشند، چون تذکر به موقع و درست می‌تواند از وقوع بسیاری از جرایم جلوگیری کند.

نعیم‌آبادی هم‌چنین به لزوم توجه به نوع انتخاب مدیران اشاره کرد و بیان داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به دور از فشارها و درگیری‌های سیاسی و با معیارهای دقیق انتخاب شوند، چون هر چه در گزینش‌ها بیش‌تر دقت شود، آسیب‌ها کم‌تر خواهد شد.

وی اظهار داشت: مدیران نیز باید از درگیری‌های سیاسی دوری کنند و تنها به فکر اجرای برنامه‌ها و خدمت به مردم باشند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان رابطه‌بازی را یکی از آسیب‌های جدی دستگاه‌های اجرایی نام برد و تصریح کرد: مدیران رابطه‌باز به هیچ وجه موفق نخواهند شد و باید این پدیده شوم از ادارات برچیده شود.

نعیم‌آبادی تأکید کرد: عدالت بدون نظارت دقیق تحقق پیدا نمی‌کند و دستگاه قضایی باید با نظارت‌های دقیق خود برخوردی جدی را با مفسدان داشته باشد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول