اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سنندج خبر داد

دستگیری 46 سارق در سنندج / رشد 278 درصدی کشف سرقت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان سنندج از دستگیری 46 سارق و کشف 53 فقره سرقت در اردیبهشت ماه امسال در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 46 سارق در سنندج / رشد 278 درصدی کشف سرقت

عباس مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با تلاش بی‌وقفه ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح‌های مقطعی پیشگیری و مبارزه با سرقت تعداد 46 سارق که با شگردهای گوناگون اقدام به سرقت می‌کردند در سطح شهرستان دستگیر شدند.

وی در ادامه افزود: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس به انجام 53 فقره سرقت مختلف در سطح شهرستان سنندج اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی سنندج همچنین از کاهش 19 درصدی سرقت در دهه اول اردیبهشت ماه سال ‌جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و افزود: با تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی در سطح شهرستان درصد دستگیری سارقان نیز در این مدت رشد 187 درصدی داشته است.

مسعودی به رشد 278 درصدی کشف سرقت در 10 روز اول اردیبهشت سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این میزان دستگیری در ماه‌های گذشته بی‌سابقه بوده و منجر به کاهش نرخ سرقت در این شهرستان شده است.

وی در ادامه از شناسایی سارقی با سابقه شش فقره سرقت مغازه از طریق دوربین مداربسته مغازه و دستگیری وی در شهرستان سنندج خبر داد و افزود: برابر اعلام کلانتری 12 در پی‌ سرقت مغازه‌ای ماموران به محل اعزام و به بررسی صحنه جرم پرداختند.

به گفته فرمانده انتظامی سنندج، مالباخته با مراجعه به ماموران اظهار داشته است که سارق یا سارقان از مغازه وی مبلغ 5 میلیون ریال وجه نقد و یک عدد گوشی همراه سرقت کرده‌اند.

مسعودی خاطرنشان کرد: با انجام بررسی محل و بازنگری فیلم ضبط شده دوربین مداربسته مغازه مذکور و تطبیق تصاویر ضبط شده با بانک اطلاعاتی تهیه شده از مجرمان سابقه‌دار در کلانتری مشخص شد تصاویر ضبط شده با تصویر یکی از مجرمان هم‌خوانی دارد.

وی اضافه کرد: به همین منظور عوامل کلانتری با هماهنگی به عمل آمده برای دستگیری فرد مذکور اقدام و متهم را در یکی از خیابان‌های شهر سنندج دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سنندج با بیان اینکه در بازرسی بدنی از متهم وجه نقد و گوشی همراه مسروقه کشف و ضبط شده است، تصریح کرد: این سارق در اعترافات خود اظهار داشته که از پنج فقره مغازه دیگر هم به همین صورت سرقت کرده و اموال مسروقه را نیز به فرد ناشناسی فروخته است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول