اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استان بوشهر

نقش بسیج در کاهش مشکلات اجتماعی غیر قابل انکار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استان بوشهر گفت: نقش بسیج و بسیجی در حل مسائل و مشکلات اجتماعی غیر قابل انکار است.

نقش بسیج در کاهش مشکلات اجتماعی غیر قابل انکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر نصرالله شفیعی عصر امروز در جمع دانشجویان و اساتید بسیجی استان بوشهر اظهار داشت: پس از انقلاب جریان‌های سیاسی بسیاری فعالیت کرده‌اند که در مقاطعی آسیب‌پذیر و غیر قابل اعتماد بوده‌اند و نمی‌توان آرمان‌های محدود آنان را در طول حیات سیاسی‌شان دنبال کرد.

وی افزود: اما سپاه در همه‌ عرصه‌های دفاعی و فرهنگی اطمینان‌بخش بوده و کانون بصیرت بسیج دانشجویی استان بوشهر نیز با پشتکار و نظم در کارها و با پشتیبانی‌های سپاه امام صادق (ع) و اتصال آن از طریق سپاه به مقام ولایت قابل اطمینان است.

شفیعی تصریح کرد: جامعه دچار آسیب‌های گوناگونی شده است که باید با تلاش فراوان برای حل آنها دست به کار شد و با توجه به ظرفیت‌ بالایی که در بسیج اقشار نهفته است، می‌تواند در جهت تلطیف کردن فضای جامعه گام‌های بسیار مؤثری بردارد.

مدیرکل امور اجتماعی استان بوشهر در ادامه گفت: جولان‌های اجتماعی موجود به دلیل عدم حضور نیروهای بسیجی در سطح جامعه است که باید با ورود به موقع از سوی بسیج و کار مضاعف در دستیابی به اهداف انقلاب تلاش کرد.

شفیعی عنوان کرد: نمادها و نشانه‌ها نقش مؤثری در رویکرد مردم به آرمان‌های انقلاب ایفا می‌کنند که متأسفانه در شهر بوشهر نمادی از انقلاب، جنگ تحمیلی و دلاوری‌های بسیجیان و شهیدان مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول