اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

حرکت مبتنی بر برنامه‌محوری تأثیر مثبتی بر ورزش اصفهان دارد

خبرگزاری فارس: معاون امور توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اگر حرکت مبتنی بر برنامه‌محوری در ورزش اصفهان ادامه پیدا کند، تأثیرات مثبتی برای ورزش اصفهان به همراه دارد.

حرکت مبتنی بر برنامه‌محوری تأثیر مثبتی بر ورزش اصفهان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، افشین مولایی ظهر امروز در آیین افتتاحیه آکادمی ورزش اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس نگاه کلان مدیریت ورزش استان، وضعیت موجود راضی‌کننده نیست و فقط آن را باید آغاز کننده راه محسوب کرد.

وی با بیان اینکه در بعد مدیریتی شاهد تحول در ورزش استان اصفهان هستیم، افزود: در ورزش اصفهان کار تیمی انجام می‌شود و نتایج به دست آمده به نام شخص خاصی نیست بلکه تمام افراد در آن دخیل هستند.

معاون امور توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان با ابراز خوش‌بینی نسبت به آینده ورزش اصفهان تصریح کرد: همه همکاران در اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان تلاش می‌کنند با ادبیاتی مبتنی بر برنامه‌محوری حرکت کرده و این نوع نگرش را در ورزش اصفهان نهادینه کنند.

وی هم‌چنین از هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان برای میزبانی این کنگره تقدیر کرده و بیان داشت: هیئت پزشکی ورزشی با احساس مسئولیت بالا و در مواردی خارج از ضوابط اداری فعالیت کرده است.

در ادامه حسین زیبایی نیز با اشاره به اینکه طرح تأسیس آکادمی ورزش در زمان ریاست هاشمی‌طبا در سازمان تربیت‌بدنی کلید خورد، تصریح کرد: متأسفانه این طرح در دوره‌های بعدی تداوم پیدا نکرد و بیش‌تر مراکز به تعطیلی کشیده شد، اما آکادمی اصفهان یکی از مراکزی بود که به فعالیت خود ادامه داد.

وی با اشاره به برنامه‌های این آکادمی در سال گذشته اظهار کرد: طرح نخبه‌پروری در 13 رشته ورزشی آغاز شد و ورزش‌کارانی که از هیئت‌ها معرفی شده بودند مورد آزمون قرار گرفتند.

مسئول آکادمی ورزش اصفهان ادامه داد: هم‌چنین طرح استعدادیابی در چهار شهرستان نیز انجام شد که حدود 500 ورزشکار مستعد مورد آزمایش قرار گرفتند.

کنگره بین‌المللی پزشکی ورزشی اصفهان طی روزهای 13 تا 15 اردیبهشت‌ماه در مرکز همایش‌های علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول