اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام:

36 میلیارد ریال جوایز صادراتی به تجار فعال ایلام پرداخت شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: 36 میلیارد ریال جوایز صادراتی به تجار فعال ایلام پرداخت شد.

36 میلیارد ریال جوایز صادراتی به تجار فعال ایلام پرداخت شد

علی مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این میزان جوایز‌ صادراتی مربوط به مطالبات تجار در سال گذشته بوده که طی ماه پیش به تجار فعال ایلامی پرداخت شد.

وی ادامه داد: اکنون 600 تاجر در استان ایلام و 200 تاجر نیز به طور مستقیم در بازارچه مرزی مهران به کار صادرات کالا مبادرت می‌ورزند.

این مسئول اضافه کرد: این تعداد بازرگان از راه مرز بین‌المللی مهران در 90 کیلومتری جنوب استان ایلام به امر صادرات کالا می‌پردازند.

مهدوی تصریح کرد: مرز بین‌المللی مهران یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های توسعه اقتصادی استان ایلام است که باید به این مهم توجه ویژه‌ای شود.

وی اضافه کرد: این خروجی تجاری از سال 82 و پس از فروپاشی رژیم سابق عراق بر روی دو کشور ایران و عراق بازگشایی شده و از همان سال تاکنون مورد استقبال تجار و زوار دو کشور ایران و عراق قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امیدوارم با توسعه زیرساخت‌های این خروجی بر میزان صادرات کالا افزوده شده و همچنین در آینده با اخذ مجوزهای لازم کار واردات نیز انجام گیرد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول