اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس:

تنها نماینده دوچرخه‌سواری مازندران در سوپر لیگ مشکل مالی دارد

خبرگزاری فارس: مدیر تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس گفت: مشکل تیم کندوان چالوس به عنوان تنها نماینده مازندران در سوپر لیگ دوچرخه‌سواری کشور، نداشتن اسپانسر است.

تنها نماینده دوچرخه‌سواری مازندران در سوپر لیگ مشکل مالی دارد

سید حسین هاشمی امروز در گفت و‌گو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار داشت: تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس که به عنوان تنها نماینده مازندران در سوپر لیگ دوچرخه سواری کشور حضور دارد از مشکلات مالی رنج می‌برد.

وی افزود: استعدادهای بسیار خوبی در زمینه دوچرخه‌سواری در منطقه وجود دارند که باید به آنها توجه ویژه کرد و شرایط را برای بروز توانمندی‌های جوانان مستعد فراهم کرد.

هاشمی گفت: بر اساس قانون فدراسیون دوچرخه‌سواری همه تیم‌ها ملزم به بستن قرارداد با رکاب زنان تیم خود هستند که این قرارداد باید در فدراسیون نیز به ثبت برسد و تیم دوچرخه‌سواری کندوان نیز این قانون را رعایت کرد اما مشکلات مالی اکنون تیم کندوان چالوس را دچار نگرانی کرده است.

وی اظهار داشت: از بدو تاسیس و تشکیل این تیم جامعه ورزش چالوس از ما حمایت کرد و در حال حاضر نیز قول خرید 10 دوچرخه حرفه‌ای برای رکاب زنان تیم کندوان چالوس را دادند که جای تقدیر دارد.

مدیر تیم دوچرخه‌سواری کندوان که مسئول هیئت دوچرخه‌سواری چالوی نیز است در ادامه عنوان داشت: نداشتن اسپانسر مشکل اصلی ما است اما اگر اسپانسر داشته باشیم بخش زیادی از مشکلات مالی خودبه خود حل می‌شود.

وی افزود: یکی از رکاب زنان تیم در حین تمرینات آماده‌سازی دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد که احتمالا نیاز به انجام عمل جراحی دارد که همه این عوامل باعث شد با وجود توانایی‌های بسیار بالای رکاب‌زنان چالوسی در رقابت با حریفان سرشناس و بعضا پیشی گرفت از آنها، در شرایط بد مالی قرار بگیریم.

هاشمی بودجه مورد نیاز تیم کندوان چالوس برای سال 91 را 120 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس متعلق به شهر چالوس است و مسئولان باید نسبت به این تیم حساسیت خاصی از خود نشان داده و برای کمک به آن همت بیشتری به خرج دهند.

وی در پایان درباره آخرین وضعیت تیم گفت: در حال حاضر با وجود مشکلات مالی در حال آماده‌سازی تیم مسابقات خرداد ماه که متعاقبا میزبان آن مشخص می‌شود قصد داریم با دو تیم کامل در رده جوانان و بزرگسالان در ماده کلاس کانتری و دانهیل شرکت کنیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول