اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مطالعه آثار مطهری راه دستیابی به کمال است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مطالعه کتاب‌های انسان‌های بزرگ مثل شهید مطهری راه را برای رسیدن به کمال فرا روی انسان قرار می‌دهد.

مطالعه آثار مطهری راه دستیابی به کمال است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام بعدازظهر امروز در جمع فرماندهان، مدیران و مسئولان سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) و مدیران کل ادارات استان اظهار داشت: به فضل الهی، آثار برجسته، عمیق، پربار و جهت دهندۀ شهید بزرگوار استاد مطهری همچون نام و یادش ماندگار شده است.

وی افزود: به قطع می‌توان گفت در روند نظام اسلامی، اگر نبود  آثار شهید مطهری، خلأ محسوسی داشتیم، زیرا وی مسائل روز، نیاز روز نسل جوان و نیاز روز جامعه اسلامی و انقلاب را از منابع بسیار غنی اسلامی استخراج و به زبان ساده، زمینۀ ارتزاق نسل جوان و جامعه پژوهشگر را فراهم کرد.

نکونام تصریح کرد: آثار شهید مطهری یک مجموعه آماده، مهیا و پاسخگوی شبهات جامعه و نسل جوان است.

امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: مشی مطهری، بندگی خدا بود و امام راحل(ره) به عنوان رهبر و مرجع عالیقدر بر آثار آن شهید مهر تایید زد که این جای تدبر و تعمق دارد.

نکونام در ادامه با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، مجموعه عقیدتی سیاسی را دارای نقش کلیدی در سپاه عنوان کرد که رسالت خطیری را ایفا می‌کند و گفت: امروز تنها اسلام از بشریت پذیرفته است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه علما و بزرگان دین با تهذیب نفس و مراقبت به مقامات عالیه دست یافتند، گفت: مطالعه کتاب‌های انسان‌های بزرگ مثل شهید مطهری راه را برای رسیدن به کمال فرا روی انسان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول