اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران خبر داد

تولید 195 هزار تن در شرکت چوب و کاغذ مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران با اشاره به ظرفیت اسمی 175 هزار تنی این شرکت، گفت: عزم ما بر این است در سال 91 به تولید 195 هزار تن دست یابیم.

تولید 195 هزار تن در شرکت چوب و کاغذ مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ابوالفضل روغنی گلپایگانی بعدازظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز کارگر در شرکت چوب و کاغذ مازندران اظهار داشت:‌ طی دو سال گذشته همکاری و تعامل بین شرکت و اعضای شورای کار برقرار بود و اگر توفیق‌هایی اتفاق افتاده، نتیجه این همفکری است.

وی خطاب به کارگران، یادآور شد:‌ با مردانگی و غیرت در سال جهاد اقتصادی موفقیت را برای شرکت ایجاد کردید.

روغنی با اشاره به اینکه در فرهنگ ما کار و کارگر همیشه محبوب بوده و قداست دارد، تصریح کرد: اگر محیط کسب و کار را دوست داشته باشیم موفق می‌شویم و این اتفاقی است که در شرکت چوب و کاغذ مازندران افتاده است.

وی با بیان اینکه برای شغلمان باید بجنگیم و برای حفظ آن باید تلاش کنیم، افزود:‌ کار، یک وظیفه اجتماعی و خدمت‌رسانی است و انسان در کار، رشد عقلانی پیدا می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه کارکنان ما در سال جهاد اقتصادی مجاهدت کردند، بیان داشت: عزم ما بر این است در سال 91 به تولید 195 هزار تن دست یابیم.

روغنی گلپایگانی با بیان اینکه بالاترین رشد فروش و تولید طی 14 سال گذشته در سال 90 اتفاق افتاد و 144 میلیارد تومان فروش داشتیم، ادامه داد:‌ با وجود این، شرکت 60 درصد ماهش سودآوری دارد که دلیل آن افزایش هزینه‌ها، کنترل قیمت‌ها توسط دولت و وضعیت نامناسب فضای کسب و کار است.

وی متذکر شد:‌ به جهت همراهی با دولت، تلاش کردیم به گونه‌ای عمل کنیم که مردم دچار آسیب نشوند.

روغنی با اشاره به اینکه شرکت با مشکل بزرگی به نام تامین چوب مواجه است، گفت: ‌اگر دولت به فکر حل این مسائل نباشد، شرکت‌ها دچار آسیب جدی می‌شوند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 12 هزار تریلی در شرکت رفت و آمد داشتند و 300 میلیارد تومان گردش مالی در بانک‌های استان ایجاد کردیم، افزود:‌ شرکت چوب و کاغذ مازندران در روند اقتصادی استان بسیار تاثیرگذار است.

روغنی گلپایگانی با اشاره به اینکه این شرکت سیاسی نیست، خاطرنشان کرد:‌ ما کارگر هستیم و اصلا کاری به سیاست نداریم و فقط به فکر تولید هستیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول