اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مراسم تجلیل از مقام شامخ معلم برگزار شد

معلمان جهادگران عرصه مبارزه با جهل و نادانی هستند

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر با اشاره به ویژگی‌های معلمان گفت: معلمان جهادگران عرصه مبارزه با جهل و نادانی هستند.

معلمان جهادگران عرصه مبارزه با جهل و نادانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس در جنوب استان تهران، جمشید سعادتمند ساعتی پیش در مراسم تجلیل از مقام شامخ معلم که به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم در دفتر شهردار برگزار می‌شد، گفت:  معلمان با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن ‌کریم و سنت پیامبر اکرم (ص) و اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام نسبت به آموزش فرزندان کشور و پرورش نسل‌های آینده اقدام می‌کنند.

شهردار باقرشهر اظهار داشت: مطمئنا رشد و شکوفایی در کشور محقق نمی‌شود مگر به مدد پرورش و آموزش درست آینده سازانی که در مدارس توسط معلمان دلسوز تربیت می‌شوند. معلمان جهادگران عرصه مبارزه با جهل و نادانی هستند و با سعی و تلاش ایشان در مراکز آموزشی است آینده‌سازان انقلاب آموزش دیده می‌شوند.

پرویز صادقی، رئیس شورای اسلامی باقرشهر نیز در ادامه ضمن گرامیداشت این روز یاد و خاطره استاد اخلاق و کسی که امام خمینی (ره) در ارتباط با او عنوان کرد: «مطهری حاصل عمر من بود» هفته معلم را به تمام معلمان تبریک گفت و تقدیر از معلمان را که با تلاش صادقانه خود در صحنه علم آموزی حضور دارند را وظیفه همگان دانست. 

عضو شورای اسلامی باقرشهر نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری این روز را به همه معلمین شهر تبریک گفت و ضمن تقدیر و تشکر از شهردار و ریاست شورای شهر به دلیل برگزاری این مراسم گفت: معلمان با تاسی از پیامبران الهی که عمر خود را صرف هدایت و تربیت جامعه کرده‌اند.

میرجلال موسوی در ادامه به شأن و جایگاه معلم در اسلام اشاره کرد و افزود: وقتی می شنویم که حضرت علی (ع) می‌گوید که هرکس به من کلمه ای را بیاموزد من عبد و بنده او هستم، این جایگاه بیشتر برای ما روشن و آشکار می‌شود.

‌انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول