اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

/اولین انتخابات ریاست جمهوری مصر پس از مبارک/

سرویس جاسوسی انگلیس مدیریت برنامه‌های انتخاباتی عمرو موسی را به عهده گرفت

خبرگزاری فارس: یک پایگاه خبری عربی از مدیریت برنامه‌های انتخاباتی عمرو موسی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر توسط افسرانی از سازمان اطلاعات و جاسوسی انگلیس موسوم به MI6 خبر داد.

سرویس جاسوسی انگلیس مدیریت برنامه‌های انتخاباتی عمرو موسی را به عهده گرفت

به گزارش فارس، پایگاه خبری "الصحافه" در گزارشی درباره برنامه‌های انتخاباتی "عمرو موسی"، نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر تاکید می‌کند که وجه مشخصه این برنامه‌های انتخاباتی را عدم شفافیت و سری و محرمانه بودن آن تشکیل می‌دهد.

در این ارتباط پایگاه خبری الصحافه به نقل از خبرنگار خود نوشت که منابع آگاه در قاهره تاکید کرده‌اند که عمرو موسی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری مصر دست به دامان سازمان اطلاعات و جاسوسی انگلیس موسوم به MI6 شده و هم اکنون تیمی از افسران این سازمان با عمرو موسی همکاری می‌کنند.

این منابع تاکید می‌کنند که انگلیس از طریق همکاری عمرو موسی با "جیمز وات"، سفیر انگلیس در قاهره و هماهنگی و همراهی وی تیمی از دایره اطلاعات و جاسوسی محرمانه خود را جهت فعالیت در مصر آموزش داده است.

منابع مذکور می‌افزایند: انگلیس این تیم جاسوسی را سه ماه پیش و تحت عنوان گروهی جهانگرد به قاهره اعزام کرد و آنان اقدام به تحقیق و بررسی در وضعیت ملت مصر و ترسم نقشه جمعیتی این کشور و تبیین پراکندگی طبقاتی و طایفه‌ای آن کردند.

خبرنگار الصحافه از اموال و دارایی‌ها و پول‌های کلانی خبر می‌دهد که هم اکنون در تبلیغات انتخابانی عمرو موسی خبر می‌دهد که از حیث اطلاعات و امکانات و تجهیزات پیشرفته‌تر از امکانات دیگر نامزدها می‌نماید و مسئولانی از سازمان اطلاعات و جاسوسی انگلیس مستقیما مسئولیت مدیریت و هدایت اتاق فکر و فعالیت‌های انتخاباتی عمرو موسی را برعهده دارند و با دستگاه‌های ارتباطی مجهز هستند که آنها را پایگاه اصلی در انگلیس مرتبط می‌کند.

انتهای پیام/ ++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول