اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام آشتیانی تاکید کرد

تسریع در پروژه‌های شهری قم/شهرداری اقدامات خوبی انجام داده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری قم گفت: شهرداری اقدامات خوبی برای پروژه‌های عمرانی انجام داده و انتظار است در پروژه‌ها تسریع به وجود آید.

تسریع در پروژه‌های شهری قم/شهرداری اقدامات خوبی انجام داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی امروز پس از بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر قم در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مدتی است که پروژه‌های عمرانی بسیاری در سطح شهر قم در حال انجام است و بنده نیز می‌خواستم که از روند اجرای آنها بازدید کنم که امروز این توفیق حاصل شد.

وی بیان داشت: کارهای خوبی در پروژه‌های شهری قم انجام شده و شاهد تبدیل شدن قم به یک کارگاه عمرانی برای رشد و توسعه هستیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید در پروژه‌های شهری سرعت در دستور کار مسئولان پروژه قرار گیرد که نقش موثری در تداوم آن خواهد داشت.

حجت الاسلام آشتیانی با اشاره به رشد مناسب پروژه‌های شهری گفت: پیشرفت برخی پروژه‌ها قابل باور نبود و اگر کسی از نزدیک این پیشرفت‌ها را نبیند متوجه حجم انبوه کارهای صورت گرفته نخواهد شد.

وی بیان داشت: باور نمی‌کردم پروژه قطار شهری قم این میزان پیشرفت کرده باشد، اما با همت صورت گرفته و لطف خداوند شاهد پیشرفت مناسب آن هستیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در خصوص پروژه منوریل قم گفت: این پروژه یکی از پروژه‌هایی است که مسئولان دولتی اهتمام ویژه‌ای به آن داشته و اعتبارات مناسبی نیز به آن اختصاص داده‌اند.

‌آشتیانی افزود: منوریل قم جزو پروژه‌های مهر ماندگار دولت در استان قم تعیین شده که امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تاکید کرد: این پروژه در کاهش ترافیک شهری موثر خواهد بود و در مسیر تردد شمال به جنوب قم اجرایی خواهد شد.

‌آشتیانی با اشاره به ترددهای بسیار در سطح شهر قم گفت: قم یک شهر ویژه است که سالانه شاهد حضور خیل عظیم زائران و مسافران در آن هستیم و باید زیرساخت‌های لازم در آن فراهم شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر این پروژه‌ها به موقع انجام شود شاهد رفع مشکلات زائران و مدت ماندگاری بیشتر آنها در قم خواهیم بود.

وی بیان داشت: وجود این تعداد خودرو در رودخانه مشکلات بسیاری را به همراه دارد و نباید پارک خودرو نیز در رودخانه انجام شود و اگر جایگزین آن یعنی پارکینگ‌های میدان بزرگ امام خمینی به اتمام برسد، این مشکل نیز رفع خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روحیه شهردار قم گفت: شهردار جدید قم خوشبختانه دارای روحیه پرنشاط و فعال است و با ذوق و سلیقه خود توانسته شهر قم را بهسازی و ساماندهی کند.‌

آشتیانی تاکید کرد: امید است این روحیه همچنان در شهردار قم وجود داشته باشد و بتواند با پیگیری کارها در عمران و آبادانی قم تلاش کند.

وی با اشاره به اهمیت افزایش اعتبارات قم افزود: دولت باید در این زمینه به شهرداری کمک کند تا شاهد ارتقاء بودجه در قم باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برخی از پروژه‌های عمرانی قم با کمبود بودجه مواجه هستند که باید به آنها رسیدگی شده تا شاهد اتمام هر چه سریع‌تر آنها باشیم.

‌آشتیانی تاکید کرد: در بسیاری از خیابان‌های قم تعریض خیابان‌ها ضروری است که باید شهرداری در این خصوص طرح و برنامه داشته باشد.

وی گفت: باید همگان تلاش کنند تا وضعیت قم بهبود یافته و شاهد گسترش عمران و آبادانی در این شهر باشیم.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول