اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

تحصن مجدد معترضان مصری در برابر سفارت سعودی در قاهره

خبرگزاری فارس: مردم معترض مصر امروز (سه‌شنبه) بار دیگر با تحصن در برابر سفارت عربستان سعودی در قاهره با سر دادن شعارهایی علیه رژیم سعودی خواهان آزادی وکیل مصری در بند آل‌سعود شدند.

تحصن مجدد معترضان مصری در برابر سفارت سعودی در قاهره

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، ده‌ها معترض مصری امروز بعد از ظهر (سه‌شنبه) بار دیگر در برابر سفارت عربستان سعودی در قاهره تجمع و تحصن کردند.

معترضان مصری در این تجمع با سر دادن شعارهایی مانند "آل سعو آل سعود بگذار القطان به مصر بازگردد" بار دیگر خواهان آزادی "احمد الجیزاوی"، وکیل مصری در بند رژیم سعودی خواهان آزادی وی شدند.

رژیم سعودی احمد الجیزاوی، وکیل مصری را به اتهام انتقاد از پادشاه عربستان هفته گذشته به محض ورود به فرودگاه جده برای ادای مناسک حج عمره بازداشت کرد.

بازداشت الجیزاوی که به دلیل انتقاد وی از ملک عبد الله به خاطر سیاست‌هایش در قبال اتباع مصر که در این کشور مشغول به کار هستند و شمار قابل توجهی از آنها بدون اتهام موجه و محاکمه سال‌هاست، در زندان‌های این رژیم بسرمی‌برند، روابط دو کشور را متشنج کرده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول