اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گروهی ناشناس مسئولیت انفجار در مقابل رایزنی فرهنگی ایران در دمشق را برعهده گرفت

خبرگزاری فارس: یک گروهک تروریستی موسوم به "جبهة النصرة لاهل الشام"با صدور بیانیه‌ای، مسئولیت انفجار در مقابل مرکز رایزنی فرهنگی ایران را در دمشق برعهده گرفت.

گروهی ناشناس مسئولیت انفجار در مقابل رایزنی فرهنگی ایران در دمشق را برعهده گرفت

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری "الجزیرة"، یک گروه تندرو موسوم به "جبهة النصرة لاهل الشام" مسئولیت انفجار صورت گرفته علیه مرکز رایزنی فرهنگی در "دمشق"، پایتخت سوریه را برعهده گرفت.

این گروه با صدور بیانیه‌ای که بر روی پایگاه‌های اینترنتی قرار داد، جزئیات این حمله تروریستی را فاش کرد.

بر اساس این گزارش، اعضای این گروهک تروریستی یک بمب را در خودروی وابسته به ارتش سوریه جاسازی کرده و پس از توقف این خودرو در مقابل ساختمان رایزنی فرهنگی ایران، بمب مذکور را منفجر کرده‌اند.

در این بیانیه آمده است که یکی از گروهان‌های امنیتی جبهة النصرة در تاریخ 24 آوریل 2012 یک خودروی متعلق به ارتش سوریه را تحت نظر داشته و در فرصتی مناسب، بمبی را در آن جاسازی کرده است. سپس خودروی مذکور را تعقیب کرده است و زمانی که این خودرو مقابل رایزنی فرهنگی ایران در میدان "المرجة" در مرکز دمشق متوقف شد، آن را منفجر کرده است.

این گروهک تروریستی ضمن پذیرفتن مسئولیت این انفجار، انجام چندین حمله تروریستی دیگر در دمشق و شهر "حلب" در شمال سوریه را برعهده گرفته است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول