اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

وزارت بهداشت مصر: درگیری‌های العباسیه 127 کشته و مجروح برجا گذاشت

خبرگزاری فارس: وزارت بهداشت مصر اعلام کرد که درگیری‌های میدان العباسیه و مقابل وزارت دفاع در قاهره که از جمعه گذشته آغاز شده است، تاکنون یک کشته و 126 مجروح برجا گذاشته است.

وزارت بهداشت مصر: درگیری‌های العباسیه 127 کشته و مجروح برجا گذاشت

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، "خالد الخطیب"، مدیر بخش اورژانس و حالت‌های فوق العاده وزارت بهداشت مصر اعلام کرد که از زمان آغاز درگیری‌های میدان العباسیه و مقابل وزارت دفاع در قاهره که از جمعه گذشته آغاز شده، تاکنون یک نفر کشته و 126 مجروح شده‌اند.

وی جراحات وارده را در اثر صربات باتوم و برخورد سنگ و اشیای دیگر اعلام و وجود هرگونه ضرب و جرح به واسطه شلیک گلوله را رد کرد.

خالد الخطیب در حالی این اظهارات را ایراد کرد که دو روز پیش (یک‌شنبه) منابع خبری مصری و عربی از جمله شبکه خبری الجزیره و پایگاه خبری یوم السابع از کشته شدن 4 شهروند مصری خبر داده بودند.

همچنین این رسانه‌های مصری و عربی تاکید کرده بودند که در این درگیری‌ها از گلوله‌های آتشین استفاده شده است، موضوعی که مدیر بخش اورژانس و حالت‌های فوق العاده وزارت بهداشت مصر آن را تکذیب کرد.

صدها نفر از طرفداران "حازم ابواسماعیل"، نامزد سلفی رد صلاحیت شده و اعضای جبهه سلفی مصر از جمعه شب گذشته با تحصن مقابل وزارت دفاع مصر خواستار تعدیل در ماده بیست و هشت قانون اساسی ، انحلال کمیسیون عالی انتخابات ریاست جمهوری و تسریع در تحویل قدرت به غیر نظامیان را خواستار شده‌اند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول