اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تنش بین عربستان و مصر ادامه دارد

روزنامه‌نگار عربستانی همکاران مصری خود را «کولی» خواند

خبرگزاری فارس: یک روزنامه‌نگار سعودی با حمله‌ای شدید به همکاران مصری خود،‌ آنان را عامل خشم مردم مصر علیه عربستان دانست و آنان را کولی توصیف کرد.

روزنامه‌نگار عربستانی همکاران مصری خود را «کولی» خواند

به گزارش فارس، داود شریان روزنامه‌نگار سعودی در برنامه «الثامنه» شبکه ماهواره‌ای «ام‌بی‌سی» سعودی، به همکاران مصری خود حمله کرد و آنان را کولی خواند.

وی صراحتا از روزنامه‌نگارانی مانند عمرو ادیب، لمیس الحدیدی، حافظ المرازی، وائل الابراشی، محمود سعد، منی الشاذلی نام برد و گفت این افراد کولی هستند.

مردم مصر در روزهای گذشته در اعتراض به سیاست عربستان در بازداشت اتباع مصر و محاکمه آنان، تظاهرات کردند و با ابراز خشم خود از مقامات سعودی، خواستار اخراج سفر عربستان از کشورشان شدند.

شریان در این گفت‌وگوی تلویزیونی همچنین به مردم مصر نیز توهین کرد و آنانی را که مقابل سفارت عربستان در قاهره تظاهرات کردند و خواستار تعطیلی آن شدند، «آشوب‌طلب» خواند.

احمد قطان سفیر عربستان در قاهره، نیز [تلفنی] در این گفت‌وگو مشارکت کرد و بسته شدن سفارت عربستان در مصر را برای حفظ مناسبات دو کشور دانست اما به دلایلی که اعلام نکرد، گفت‌وگوی خود با شبکه ام بی‌سی را ناتمام گذاشت.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول