اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اوباما توبیخ شد؛ چرا بشار اسد هنوز در قدرت است؟

خبرگزاری فارس: جمعی از یهودیان صهیونیست به هنگام بازدید رئیس جمهوری آمریکا از یک موزه، وی را توبیخ و سرزنش کردند که چرا همتای سوری او هنوز در رأس قدرت است.

اوباما توبیخ شد؛ چرا بشار اسد هنوز در قدرت است؟

به گزارش فارس، باراک اوباما به هنگام بازدید روتین خود از موزه‌ای در واشنگتن که آن را موزه هولوکاست می‌نامند، با پرسش توبیخی برخی صهیونیست‌ها رو به رو شد.

به گزارش تاپ‌نیوز، برخی یهودیان صهیونیست خطاب به اوباما اعلام کردند: چرا [بشار] اسد هنوز سقوط نکرده است؟

ایلی وزلی صهیونیستی که گفته می‌شود با باراک اوباما دوستی قدیمی دارد به اوباما گفت که چگونه ممکن است بشار اسد تا الان در قدرت باقی مانده باشد. احمدی نژاد هم رئیس جمهور است و اسرائیل را تهدید به نابودی می‌کند.

بنا بر این گزارش، اوباما در پاسخ گفت: ایالات متحده هر کاری که در توانش باشد برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح اتمی به کار می‌گیرد.

رئیس جمهوری آمریکا که به نظر می‌رسید تمایل شدیدی داشت از این سوالات فرار کند، افزود: ما حتی یک گام دیگر هم برداشتیم و حکمی ریاست جمهوری برای وضع تحریم‌های جدید علیه نظام سوریه و ایران صادر کردیم.

وزلی در سخنانی که مطرح کرد تلاش کرد به اوباما بفهماند که اسرائیل نه فقط برای او که یهودی است بلکه برای همه یهودیان و حتی برای همه جهان مهم است بنابراین [اسرائیل] باید قدرتمند باشد [و نظام‌های قدرتمندی مانند ایران و سوریه در مقابل آن نباشند].

در این گزارش آمده است که بسیاری از کسانی که در موزه مذکور سخنرانی اوباما را شنیده‌اند، آن را قابل‌پیش‌بینی، ناامیدکننده دانستند و اعلام کرند که اوباما جز مذاکره راهی برای برنامه هسته‌ای ایران ندارد.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول