اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بهترین الگوی تلاش در کهگیلویه و بویراحمد زنان عشایری هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهترین الگوی تلاش در کهگیلویه و بویراحمد زنان عشایری هستند که باید جوانان ما با تاسی از آن‌ها در راه عملیاتی کردن فرمان نوروزی رهبری گام بردارند.

بهترین الگوی تلاش در کهگیلویه و بویراحمد زنان عشایری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز جلسه هماهنگی نمایشگاه و جشنواره تجلیل از زنان نمونه عشایری و روستایی با شرکت نمایندگانی از ادارات و نهادهای مختلف در استانداری کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد.

در این جلسه ابتدا نمایندگان مرکز بهداشت، سپاه عشایر و حوزه علمیه به بیان مشکلات و موانع احتمالی در برگزاری هر چه با‌شکوه‌تر این جشنواره پرداختند که پس از آن مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از همکاری این اداره کل جهت برطرف کردن موانع و مشکلات ذکر شده قول مساعدت داد.

در ادامه این نشست معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: استقلال از سعی و تلاش و خودکفایی حاصل می‌شود و در استان ما بهترین الگو برای سعی و تلاش زندگی عشایری بوده است.

مرتضی رهنما هدف از برگزاری این جشنواره و نمایشگاه را تقدیر و تشکر از افراد جویای کار و بازدید جوانان و نوجوانان و دانشجویان از نمایشگاه و آشنا شدن اقشار مختلف جامعه با تلاش و کوشش مردم عشایر و همچنین نشان دادن دستاورد‌های عشایر دانست.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که همه زنان عشایری نخبه هستند، تاکید کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی جوانان فارغ‌التحصیل زیادی وجود دارد که اغلب آن‌ها از مناطق عشایری هستند.

رهنما ادامه داد: دست خدا در زندگی مردم عشایر بوده و هست و برکت زندگی آن‌ها از طرف خداوند است.

وی تصریح کرد: انتخاب بین زنان روستایی و عشایری کاری بسیار مشکل است و در طول برگزاری نمایشگاه از مردم نظرخواهی گرفته می‌شود و بهترین‌ها انتخاب می‌شوند

نمایشگاه تجلیل از زنان روستایی و عشایری 21 اردیبهشت تا 23 اردیبهشت‌ماه سال جاری در گچساران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول