اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

320 ویژه برنامه هفته معلم در استان بوشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: به مناسبت هفته معلم 320 ویژه برنامه در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

320 ویژه برنامه هفته معلم در استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر خلیل رضایی صبح امروز در آیین آغاز برنامه‌های هفته معلم در دبیرستان دخترانه نجابت بوشهر اظهار داشت: صبح فردا نیز شماری از فرهنگیان استان بوشهر در کنار فرهنگیان سراسر کشور به دیدار رهبر معظم انقلاب مشرف می‌شوند.

وی افزود: همچنین در هفته معلم 240 معلم نمونه در استان به نمایندگی از بقیه معلمان مورد تجلیل قرار می‌گیرند، ضمن اینکه 34 معلم استانی و چهار معلم کشوری هم معرفی می‌شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: 27 نفر از فرهنگیانی که به عنوان معلم نمونه شناخته نشده‌اند اما سنوات خدمتی زیادی در مناطق محروم دارند نیز مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

رضایی اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، عیادت از فرهنگیان بیمار، غبارروبی گلزار شهدا، همایش تجلیل از معلمان و ... از برنامه‌های هفته معلم است.

وی اظهار داشت: شهید مطهری از نظر تربیت اهل زهد، تقوا، وارستگی و اهل سلوک عرفانی بود از بعد علمی نیز روح بلند علمی داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: مهم‌ترین اصل همخوانی آموزش و تربیت برای تحقق نقش واقعی معلم در مدارس جلوه‌گری می‌کند و این امر تربیت در فرهنگ اسلامی علاوه بر مفهوم پرورش، شامل تزکیه و پرورش معنوی نیز می‌شود.

رضایی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌ها و مسئولیت‌های معلمان در عرصه حیات آموزشی‌شان تلقی می‌شود بنابراین معلمان به عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت باید خود از ارزش‌ها و هنجارها پیروی کنند و از سجایای اخلاقی برخوردار باشند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول