اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان:

معیارهای ارزشمند انسانی جامعه با وجود بانوان محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان با اشاره به جایگاه ارزنده بانوان در جامعه اسلامی گفت: توجه به جایگاه بانوان منجر به توسعه و پیشرفت شده و معیارهای ارزشمند انسانی و اخلاقی جامعه محقق می‌شود.

معیارهای ارزشمند انسانی جامعه با وجود بانوان محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سهیلا نصر صادقی عصر امروز در جلسه بزرگداشت مقام زن که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: حفظ منزلت زن و توجه به جایگاه این قشر باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در سال‌جاری با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: بانوان ایران اسلامی نقش مهم و تاثیرگذاری در تحقق این مهم دارند و در حقیقت به دلیل محوریت زنان در اقتصاد درون خانواده نقش آنها در تحقق شعار حمایت از تولید ملی بسیار پر رنگ‌تر از مردان است.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل اتاق فکر برای اجرایی کردن راهبردهای تبیین شده معظم‌له در استان، خاطرنشان کرد: این مهم نیازمند همکاری بانوان ادارات استان است.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان همچنین به برنامه‌های هفته زن در استان پرداخت و یادآور شد: در برنامه‌های امسال تبیین جایگاه زن در اسلام و کشور اسلامی ایران و نشان دادن زمینه مساعد رشد و تعالی زن در تمامی عرصه‌‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

نصرصادقی برگزاری همایش استانی در تمامی شهرستان‌های استان در حمایت از کار و سرمایه انسانی، همایش فاطمه‌شناسی و فراخوان مقاله در این راستا، راه‌اندازی نمایشگاه مد و لباس، دیدار بانوان نخبه با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان و ساماندهی برنامه‌های ورزش از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

وی همچنین دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از مقام شهیدان را از دیگر برنامه‌های هفته زن در استان ذکر کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک بودن دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کردستان خواستار حضور بانوان در این عرصه مهم شد و گفت: بانوان همیشه در همه عرصه‌ها پیشگام بوده‌اند و بار دیگر با حضور خود در پای صندوق‌های رای نقش‌آفرینی خواهند کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و مشاور امور بانوان استاندار استان در پایان سخنان خود بانوان را نماد استقامت، ازخودگذشتگی و ایثار دانست و اضافه کرد: این ارزش‌های معنوی باید در بانوان همچنان حفظ شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول