اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فدراسیون موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی:

مسابقات اتوموبیل‌رانی بانوان اعتماد به نفس آنها را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فدراسیون موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی گفت: با برگزاری دوره آموزش مهارت رانندگی برای بانوان توانمندی‌های واقعی آنان در رشته اتومبیل‌رانی را به همگان نشان می‌دهیم.

مسابقات اتوموبیل‌رانی بانوان اعتماد به نفس آنها را افزایش می‌دهد

لاله صدیق امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: دوره آموزش مهارت‌های رانندگی در مسابقات رانندگی ویژه بانوان برای نخستین بار در استان اصفهان برگزار می‌شود و این دوره آموزشی مهارت‌های بانوان را علاوه بر پیست و مسابقات رانندگی در رانندگی شهری و جاده‌ای نیز افزایش می‌دهد.

وی که سمت مربیگری رسمی فدراسیون را نیز برعهده دارد با بیان اینکه در نگاه برخی از افراد بانوان از رانندگی ضعیفی برخوردار هستند، تأکید کرد: با برگزاری این دوره توانمندی‌های واقعی بانوان را در رشته اتومبیل‌رانی به همگان نشان می‌دهیم.

صدیق گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی اتومبیل‌رانی همراه با رعایت نکات صحیح آموزشی ارتقای اعتماد به نفس را در بانوان به همراه دارد.

مسئول کمیته فدراسیون موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی در مورد چگونگی آموزش دوره رانندگی بانوان گفت: روش‌های آموزش این دوره براساس تکنیک‌های اتومبیل‌رانی مورد استفاده در کشور‌های مانند آلمان، ایتالیا و بحرین انجام می‌شود.

وی علاقه به رشته اتومبیل‌رانی و موتورسواری را در کشور با وجود نبود امکانات کافی بسیار مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: علاقه‌مندی جوانان ایرانی به این دو رشته ورزشی بیش از حد تصور است.

به گزارش فارس دوره آموزشی مهارت‌های رانندگی بانوان در رقابت‌های رانندگی از امروز دوشنبه (یازدهم اردیبهشت‌ماه) آغاز می‌شود.

طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده کلاس‌های عملی این دوره طی دو روز در ورزشگاه بزرگ (نقش‌جهان) و کلاس‌ تئوری آن به مدت یک روز در سالن آمفی‌تئاتر اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار می‌شود.

تعداد شرکت‌کنندگان در دوره رانندگی ویژه بانوان حدود 40 نفر است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول