اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مرند:

عدم برخورد سریع و قاطع با جرایم و انحرافات موجب یاس مردم می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه مرند با انتقاد از عدم برخورد سریع و قاطع با جرایم و انحرافاتی که در سطح ملی مطرح هستند، گفت: اهمال، اطاله دادرسی و عدم برخورد عبرت‌آموز با انحرافات کلان موجب یاس مردم می‌شود که باید از آن پرهیز کرد.

عدم برخورد سریع و قاطع با جرایم و انحرافات موجب یاس مردم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده ظهر امروز در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مرند افزود: حیات جامعه در امر به معروف و نهی از منکر است و امروز این فریضه الهی باید در همه شئون حساس جامعه مراعات شود.

وی با بیان اینکه بر اساس روایات همه اعمال دیگر در مقابل امر به معروف و نهی از منکر مانند قطره‌ای در مقابل دریا هستند، گفت: باید امر به معروف و نهی از منکر با برخورد با منکرات بزرگ آغاز شود تا عاقبت کسانی که به منکرات بزرگ از قبیل غارت بیت‌المال و آلوده کردن فضای عمومی دامن می‌زنند طوری نشان داده شود که مورد عبرت سایران، خوشحالی مومنان و ترس گناه‌پیشگان شود.

نعمت‌زاده، با انتقاد از عدم برخورد سریع و قاطع با جرایم و انحرافاتی که در سطح ملی مطرح هستند، تاکید کرد: اهمال و اطاله دادرسی همچنین عدم برخورد عبرت‌آموز با انحرافات کلان موجب یاس و نومیدی می‌شود که باید از آن پرهیز کرد.

رسانه‌ها از سیاه‌نمایی فضا پرهیز کنند

فرماندار مرند هم در این جلسه با اشاره به طرح‌هایی برای جلب رضایت‌مندی بیش از پیش ارباب رجوع و مردم همچنین فضاسازی مناسب فرهنگی در ادارات شهرستان اظهار کرد: رعایت ادب و احترام به شخصیت مراجعه‌کنندگان و اجرای یکسان قانون برای همگان همچنین برگزاری نماز جماعت و رعایت حجاب و عفاف در ادارات از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است که باید بیش از پیش به آن اهمیت داده شود.

بهنام رضوانی، از رسانه‌ها خواست از سیاه‌نمایی فضا پرهیز کنند و خدمات ارزنده نظام را در مقابل نقص‌ها و کاستی‌هایی که شاید از مدیران سرزده باشد زیرسئوال نبرند چرا که اصل نظام اسلامی بر پایه خدمت به مردم بنا نهاده شده است.

وی تاکید کرد: اگر کوتاهی هم دیده می‌شود از اشخاص است نه از اصل نظام و باید عملکرد مثبت نظام در همه زمینه‌ها برای مردم بازگو شود تا فضای یاس و ناامیدی که دشمن در پی دامن زدن به آن است از جامعه ریشه‌کن شود.

رضوانی گفت: مسئولان ادارات نیز عملکرد خود را در زمینه گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ادارات ارائه کنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول