اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر بوشهر خبر داد

322 پروژه عمرانی با 75 میلیارد تومان اعتبار/ احداث پارکینگ 5 طبقه‌ای در بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر گفت: در 5 سال گذشته 322 پروژه عمرانی با 75 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار در شهر بوشهر اجرا کردیم.

322 پروژه عمرانی با 75 میلیارد تومان اعتبار/ احداث پارکینگ 5 طبقه‌ای در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر داریوش پوربهی صبح امروز در نشستی خبری اظهار داشت: اعتبار این پروژه‌ها از منابع داخلی و تملک دارایی‌های استانی تامین شده است.

وی افزود: از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها 250 پروژه با 48 میلیارد و 450 میلیون تومان و از محل اعتبارات داخلی شورا 72 پروژه با اعتبار 26 میلیارد و 607 میلیون تومان اجرا کردیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر تصریح کرد: در سال 90 از محل اعتبارات داخلی شورا نیز 2 میلیارد تومان برای آسفالت کوچه‌ها و 500 میلیون تومان نیز برای ساماندهی پیاده‌روها در نظر گرفتیم.

پوربهی اضافه کرد: در سال گذشته 26 پروژه از منابع دولتی اجرا کردیم که اعتبار تخصیصی 7 میلیارد تومان بود و در سال 89 نیز 9 میلیارد تومان اعتبار دولتی داشتیم که 48 پروژه را اجرایی کردیم.

وی افزود: همچنین از منابع داخلی شورا در سال گذشته 54 پروژه با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 800 میلیون تومان اجرا کردیم.

 

* آغاز عملیات اجرایی آسفالت 361 کوچه تا هفته آینده

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر تصریح کرد: عملیات اجرایی آسفالت 361 کوچه که نامگذاری و طول و عرض آن مشخص شده تا هفته آینده آغاز می‌شود.

وی گفت: اجرای گذر 75 متری از اقدامات بزرگ شورای شهر بوده که با جدیت ادامه دارد و از پروژه‌هایی است که برای شهر بوشهر نقش حیاتی و کلیدی دارد.

پوربهی با اشاره به طرح جامع شهر بوشهر اظهار داشت: الحاق جزیره شمالی به بندر بوشهر، خروج پادگان‌ها، آزادسازی اراضی 500 هکتاری، تجدید نظر در ضوابط ساخت و ساز از جمله پروژه‌های مهم در طرح جامع شهر بوشهر است.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر با بیان اینکه تکمیل گذر 75 متری و میدان حر از پروژه‌های مهم سال جاری است اضافه کرد: ساماندهی بازار قدیم، احداث فانوس دریایی، فضاسازی ورودی بوشهر، احداث خیابان لیان شرقی و غربی میدان انقلاب، اصلاح پلاژ بانوان، میادین و فضای سبز سه راه طالقانی به جمهوری از جمله پروژه‌های مهمی است که در دست اجرا داریم.

وی با بیان اینکه 38 پیاده‌رو در شهر بوشهر باید اصلاح شود خاطر نشان کرد: روکش آسفالت 120 کوچه و خیابان و احداث مجتمع بزرگ فرهنگی از دیگر پروژه‌های مهم است.

پوربهی احداث پارکینگ پنج طبقه‌ای روبه‌روی پارک خلیج فارس و اصلاح وضعیت ترافیکی شهر بوشهر را از دیگر پروژه‌های در دستور کار شورای شهر بوشهر ذکر کرد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول