اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس عنوان کرد

توجه به رفع مشکلات خانواده‌های شهدا در بودجه 91

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: رفع مشکلات خانواده‌های شهدا در مجلس و در بودجه سال 91 مورد توجه قرار گرفته است.

توجه به رفع مشکلات خانواده‌های شهدا در بودجه 91

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا تابش صبح امروز در دیدار با خانواده‌های چند تن از شهدای اردکان اظهار داشت: شهدا عزت و سربلندی ایران اسلامی را رقم زدند و تکریم خانواده آنها وظیفه هر فرد ایرانی است.

وی افزود: بعد از گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، برخی ناهنجاری‌ها و نامهربانی‌ها که بعضاً خانواده شهدا و خیل ایثارگران، جانبازان و آزادگان با آن رو به رو هستند، پذیرفته نیست.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: دولت و مجلس همه ساله سعی دارند تا متناسب با امکانات موجود مشکلات این قشر را برطرف کنند و در بودجه سال 1391 نیز این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.

نماینده مردم اردکان در مجلس هم‌چنین با توجه به تأسیس سپاه پاسداران عنوان کرد: سپاه نهاد مردمی برآمده از انقلاب اسلامی است که در دوران دفاع مقدس و مواقع خطیر نقش تأثیرگذار خویش را در عرصه‌های مختلف ایفا کرده است.

تابش با توجه به انتظارات آحاد مردم از این نهاد انقلابی افزود: حفظ وجهه، اعتبار و اعتماد به سپاه تضمین کننده امنیت کشور است، بنابراین فراجناحی بودن این نهاد و نپرداختن به اموری که خدشه به حیثیت انقلابی و مردمی آن وارد می‌کند، مورد توصیه است.

نماینده مردم اردکان با خانواده شهیدان، میهن‌پرست و مروتی دیدار کرد و ضمن تسلیت درگذشت پدران شهید علی و عباس میهن‌پرست و محمدحسین و مرتضی مروتی با خانواده آنها به گفت‌وگو نشست.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول