اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بازداشت یک فعال حقوقی مخالف دولت در امارات

خبرگزاری فارس: نیروهای امنیتی اماراتی صبح امروز یک فعال حقوقی مخالف دولت را به دلایل نامعلوم از مسجدی در منطقه رأس الخیمه بازداشت کردند.

بازداشت یک فعال حقوقی مخالف دولت در امارات

به گزارش فارس به نقل از الجزیره، نیروهای امنیتی امارات در ادامه سخت گیری های خود علیه فعالان اسلامی صالح الظفیری مدیر موسسه قرآنی رأس الخیمه در این کشور را بازداشت کردند.

حسن الظفیری فرزند این فعال اسلامی بازداشت شده به رویترز گفت که 10 نفر که لباس های غیر نظامیان بر تن داشتند، خود را به عنوان نیروهای امنیتی معرفی کرده و پدرش را صبح امروز از مسجدی در امارت رأس الخیمه بازداشت کردند.

وی ابراز داشت که آنها با یورش به مسجد پدرش را با خودرو از آن خارج کردند. هنگامی که از هویت آنها سوال شده است، یکی از آنها خود را پلیس معرفی کرده و دیگری گفت که از نیروهای امنیتی هستند، اما آنها هیچ مجوز برای بازداشت الظفیری نشان ندادند و هیچ اوراق هویتی نیز در اختیار نداشتند.

این در حالی است که هنوز هیچ واکنش رسمی نسبت به این بازداشت صادر نشده و سخنگوی پلیس منطقه رأس الخیمه نیز نسبت به این موضوع ابراز بی اطلاعی کرده و گفته که این موضوع ربطی به پلیس ندارد.

علی صالح الظفیری در مارس گذشته نیز به بهانه های واهی بازداشت شده بود، مقامات اماراتی "فتنه انگیزی" را علت  بازداشت این روحانی دینی قرار داده بودند، این بازداشت بعد از آن صورت گرفته بود که وی در پایگاه اینترنتی تویتر از نیروهای امنیتی امارات در مورد به خطر انداختن جان مردم انتقاد کرده بود.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول