اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل سیستان‌وبلوچستان خبر داد

افزایش مجتمع‌های بهره‌برداری شده سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل‌ و پایانه‌های استان سیستان‌وبلوچستان گفت: مجتمع‌های بهره‌برداری شده در حمل و نقل پایانه‌های سیستان‌‌وبلوچستان افزایش یافته است.

افزایش مجتمع‌های بهره‌برداری شده سیستان‌وبلوچستان

علی خانقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: تعداد 10 مجتمع خدماتی و رفاهی در طول محورهای مواصلاتی استان در حال احداث است که در فاز اولیه چهار مجتمع در سال 90 به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از این مجتمع‌های خدماتی و رفاهی مسافران در اکثر محورهای ارتباطی استان می‌توانند از خدمات مناسب بهره‌مند شوند.

خانقایی با اشاره به اهمیت توسعه مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در محورهای مواصلاتی استان گفت: مکان‌یابی مناسب برای ساخت و  تشویق سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به‌ویژه بخش خصوصی برای ساخت و مدیریت مجتمع‌های خدمات‌ رفاهی بین‌راهی نقش مؤثری در رونق صنعت گردشگری استان دارد.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های سیستان‌وبلوچستان از کمک بلاعوض دولت برای حمایت از سرمایه‌گذاران در سال گذشته و سال جاری خبر داد و بیان داشت: حمایت دولت در قالب توسعه و ساخت راه‌های دسترسی به مجتمع‌های خدماتی و رفاهی است و بر اساس برنامه‌های سال جاری برای تسریع در ساخت این واحدها بسیاری از مراحل پیگیری ساخت از سایر دستگاه‌ها توسط این اداره‌کل صورت خواهد گرفت.

وی از برنامه‌ریزی این اداره‌کل برای بهره‌برداری از سه مجتمع جدید در سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول