اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اتاق فکر آمریکایی-انگلیسی-اسرائیلی در قطر علیه سوریه

خبرگزاری فارس: یک مقام نزدیک به خاندان حاکم در قطر اعلام کرد که سیاست قطر در قبال بحران سوریه و دیگر مسائل را یک اتاق فکر متشکل از عناصر غربی و اسرائیلی تعیین می‌کند.

اتاق فکر آمریکایی-انگلیسی-اسرائیلی در قطر علیه سوریه

به گزارش فارس، یک مقام نزدیک به دفتر سلطنتی آل ثانی در دوحه قطر اعلام کرد که تعیین سیاست این کشور در قبال بحران سوریه و دیگر بحران‌های منطقه بر عهده یک کادر غربی و اسرائیلی است.

این مقام نزدیک به خاندان آل‌ثانی در قطر تاکید کرد که توصیه‌ها و مشاوره‌های این کادر غربی اسرائیلی، اساس راهبرد قطر در قبال بحران سوریه است.

به گزارش پایگاه خبری جهینه، این اتاق فکر، متشکل از کارشناسان و مشاوران فرانسوی، آمریکایی، ترک، انگلیسی و اسرائیلی است و ریاست آن بر عهده یک مقام آمریکایی است که در سال‌های گذشته مناصب بلندپایه‌‌ای در نهادهای آمریکایی مخصوص تعیین سیاست خارجی داشته است.

بنا بر این گزارش، این مقام آمریکایی همچنینی راهبردی علیه ایران و برنامه هسته‌ای آن دارد که بر اساس ایجاد اختلاف میان اهل سنت و شیعیان است.

جهینه تاکید کرد که این اختلاف‌افکنی میان مسلمانان از طریق مشاوره به حکام قطر ارائه می‌شود که بودجه هنگفتی برای این کادر آمریکایی انگلیسی اسرائیلی تعیین کرده است.

گفته می‌شود این گروه، در یکی از کاخ‌های امیری قطر مستقر هستند که تدابیر امنیتی شدیدی از آنان به عمل می‌آید.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول