اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز ملی خلیج فارس

زنجیره انسانی در ساحل بردخون تشکیل شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مردم و مسئولان به مناسبت روز ملی خلیج فارس، زنجیره انسانی در ساحل بردخون در استان بوشهر تشکیل شد.

زنجیره انسانی در ساحل بردخون تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر بخشدار بردخون ظهر امروز در مراسم روز ملی خلیج فارس در خورخان بردخون گفت: خلیج فارس متعلق به کشور اسلامی ایران است و ملت ما حاضرند برای حفظ آن قطره قطره خون خود را فدا کنند و آب‌های این دریای ایرانی را با خون متجاوزان و بدخواهان انقلاب رنگین کنند و جواب دندان‌شکنی به قدرت‌های مستکبر بدهند.

مسعود محمدپور افزود: جهانیان به صداقت گفتار و رفتار ما اعتقاد دارند و هیچگاه حاضر نیستند به مواضع کذب و خصمانه دشمنان گوش دهند و هیاهوهای کنونی در منطقه و دنیا به دلیل عمق دشمنی آمریکا و سلطه‌گران جهانی به نظام جمهوری اسلامی است که توانسته پیام انقلاب را به گوش مردم دنیا برساند.

وی اضافه کرد: مرزداران شجاع این منطقه بارها برای دفاع از کشور اسلامی پا در میدان جهاد و مبارزه نهاده‌اند و پوزه استعمار پیر انگلیس و رژیم بعث عراق را به خاک ذلت کشیده‌اند و اینک نیز آماده‌اند تا با فرمان مقام معظم رهبری مدافع نظام و کشور اسلامی باشند و ذره‌ای از اهداف مقدس عقب ننشینند.

محمدپور به کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس نیز توصیه کرد: دست از دشمنی با همسایه خود ایران اسلامی بردارند و به جای نوکری آمریکا و غرب دست دوستی به ما بدهند و مطمئن باشند در این پیمان هرگز زیان نمی‌بینند ولی اگر بخواهند شیطنت کنند پشیمان خواهند شد.

همزمان با روز ملی خلیج فارس دانش‌آموزان و مسئولان بردخونی در حاشیه خلیج فارس (خورخان بردخون) زنجیره انسانی تشکیل دادند و بر مالکیت خلیج فارس و جزایر ایرانی به کشور اسلامی ایران تأکید کردند.

دانش‌آموزان به همراه تعدادی از فرهنگیان و مسئولان بخش با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در حاشیه خلیج فارس دست در دست هم در کنار آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس ایستادند و آمادگی خود را برای دفاع از خاک میهن اسلامی اعلام کردند و به دشمنان نظام جمهوری اسلامی هشدار دادند دست از دشمنی با این ملت سرفراز بردارند.

دانش‌آموزان نیز در حاشیه این مراسم پیرامون خلیج فارس بر روی پارچه نقاشی کردند و مجسمه‌های شنی را ساختند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول