اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 90

راه‌آهن جنوب شرق 380 درصد افزایش درآمد داشته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق از افزایش 380 درصدی در آمد کسب شده این اداره‌کل در سال 90 نسبت به سال 89 خبر داد.

راه‌آهن جنوب شرق 380 درصد افزایش درآمد داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جنوب شرق، سیدمصطفی داوودی اظهار داشت: از ابتدای سال 90، کارکنان این اداره‌کل با توجه به نقش مهم حمل و نقل ریلی در تحقق جهاد اقتصادی و ارتقای جایگاه راه‌آهن جنوب شرق در توانمندسازی اقتصاد استان سیستان‌وبلوچستان اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند.

وی افزود: به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های شبکه ریلی با برنامه‌ریزی درست، منسجم و کار گروهی به شناسایی چشمه‌های بار و راه‌اندازی قطارهای مسافری و باری در داخل و خارج از شبکه ریلی کشور نظیر قطارهای حامل سیمان، گاز مایع، حمل خودرو، فرآورده‌های نفتی و قطارهای اکو اقدام شد.

داوودی با اشاره به رشد 237 درصدی تناژ بار حمل شده در این اداره‌کل در سال گذشته گفت : در سال 90 تناژ بار حمل شده توسط این ناحیه 96 هزار و 872 تن بوده که نسبت به سال 89 از رشد 237 درصدی برخوردار بوده است.

مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق تصریح کرد: از ابتدای سال 90 تاکنون 30 رام قطار مواد سوختی،17 رام قطار حمل خودرو، یک رام قطار حامل سیمان صادراتی، 23 رام قطار اکو و 43 رام قطار حامل گاز مایع در این ناحیه سیر کرده‌اند.

وی یادآور شد: طی این مدت تن کیلومتر خالص بار حمل شده در راه‌آهن جنوب شرق 164 درصد و تن کیلومتر ناخالص بار حمل شده 133 درصد در مقایسه با سال 89 افزایش داشته است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول