اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایرانشهر خبر داد

ایجاد اشتغال برای 10 هزار نفر در ایرانشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار ایرانشهر گفت: سال گذشته برای 10 هزار نفر از افراد جویای کار در شهرستان ایرانشهر، اشتغال ایجاد شده است.

ایجاد اشتغال برای 10 هزار نفر در ایرانشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رحمدل بامری عصر شنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان ایرانشهر در فرمانداری اظهار داشت: این تعداد فرصت شغلی بیش از میزان سهمیه اشتغالزایی سال 90 بوده است.

وی ادامه داد: تعهد اشتغالزایی سال گذشته در ایرانشهر، 6 هزار و 141 نفر بوده که با تلاش مسئولان زمینه اشتغالزایی برای بیش از 10 هزار نفر فراهم شده است.

فرماندار ایرانشهر عنوان کرد: این تعداد اشتغالزایی در قالب مشاغل خانگی، کسب و کارهای خرد و خوداشتغالی و نیز واحدهای تولیدی و صنعتی بوده است.

بامری متذکر شد: اعطای وام از محل تسهیلات بنگاه‌های اقتصادی زودبازده و کارآفرین و تسهیلات خوداشتغالی، زمینه‌ساز اشتغال برای افراد جویای کار بوده است.

مهرداد جهاندیده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایرانشهر هم در ادامه این جلسه اذعان داشت: سال گذشته، بالغ بر 510 میلیارد ریال در قالب طرح‌های اشتغالزایی به افراد جویای کار تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول