اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی پلیس بوشهر خبر داد

تهیه بیش از 100 فیلم آموزشی توسط نیروی انتظامی بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: تاکنون بیش از صد فیلم و تیزر آموزشی در این معاونت تهیه و توسط صدا و سیمای مرکز بوشهر پخش شد.

تهیه بیش از 100 فیلم آموزشی توسط نیروی انتظامی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر غلامرضا خضری صبح امروز در نشستی خبری اظهار داشت: مسئولان و مدیران، رسانه را باید بخشی از سازمان خود بدانند و احساس بیگانگی با این مجموعه اثرگذار نداشته باشند.

وی افزود: اگر نقش محوری رسانه‌ها توسط مجموعه‌های تصمیم‌گیری پذیرفته نشود غفلت بزرگی است که زبان آن مترتب بر آن مجموعه است.

خضری در ادامه سخنان خود یادآور شد: یکی از عناصر مؤثر محیط رسانه است به‌طوری که زبان گویای همه بخش‌های جامعه و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است.

وی نقش انتقاد سازنده را در پویایی جامعه و تصمیم‌گیری‌ها مؤثر دانست و گفت: نقد خاصیت تازگی دارد و افراد را از خود شیفتگی نجات می‌دهد و آنچه امروز سازمان‌ها نیاز دارند ایجاد بستری برای نقد عملکرد است و رسانه‌ها نیز باید در نقد و شیوه مطلوب آن دقت کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر در ادامه گفت: نقد باید کارایی، اثربخشی و پشتوانه علمی داشته باشد تا مورد اعتماد مخاطبان قرار گیرد.

خضری تعامل مثبت رسانه‌ها و پلیس را منجر شدن تقویت و اعتلای امنیت در استان بوشهر دانست.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: جوانان و نوجوانان به‌عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی باید مورد توجه خاصی قرار گیرند و در راستای پیشگیری از هرگونه آسیب به آنها تلاش جدی صورت گیرد.

خضری اظهار داشت: با توجه به آسیب‌های اجتماعی و در معرض خطر قرار گرفتن جوانان و نوجوانان، پیشگیری از این آسیب‌ها لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: به همین منظور معاونت اجتماعی پلیس بوشهر کلاس‌های متعددی را در این راستا برگزار و آموزش‌های لازم را به آنها ارائه می‌دهد.

خضری افزود: امروز پلیس سعی دارد با ارائه آموزش همگانی و اطلاع‌رسانی صریح و مطلوب در راستای برقراری امنیت گام برداشته و جوانان و نوجوانان را از هرگونه گزندی نجات دهد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر در ادامه سخنان خود به پخش فیلم و تیزرهای آموزشی توسط اداره مستندات این معاونت اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بیش از صد فیلم و تیزر آموزشی در این معاونت تهیه و توسط صدا و سیمای مرکز بوشهر پخش شد.

این مقام انتظامی مشاوره فعال را از مهم‌ترین مقوله در شناسایی آسیب‌های جدی جامعه به افراد نام برد و خاطر نشان کرد: مرکز مشاوره پلیس بوشهر در راستای پیشگیری از هرگونه آسیب اجتماعی در جوانان و نوجوانان بیش از 400 جلسه آموزشی در سطح مدارس و دانشگاه‌های استان برگزار و آنان را با خطراتی که در پیش رو دارند آشنا کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر افزود: این‌گونه جلسات با استقبال خوب دانش‌آموزان و دانشجویان مواجه بوده است، به‌طوری که تعدادی از آنان مسائل و مشکلات شخصی خود را با مشاوران ما در میان و از آنان راهنمایی می‌خواستند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول