اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 3 روز

مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزان لرستان پایان یافت

خبرگزاری فارس: با گذشت سه روز مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزان لرستان پایان یافت.

مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزان لرستان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مسابقات دو و میدانی آموزشگاه‌های پسرانه استان لرستان امروز در آخرین مرحله در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه با شرکت 217 ورزشکار در قالب هشت تیم از بروجرد، نواحی یک و دو خرم‌آباد، الشتر، الیگودرز، بیرانشهر (چغلوندی)، اشترینان، کوهدشت به مدت سه روز در پیست دو و میدانی خرم‌آباد برگزار شد.

از نکات قابل توجه رکوردشکنی رضا سلیمی با عبور از 1,85 در پرش ارتفاع بود، که رکورد جدیدی را کسب کرد.

این مسابقات زیر نظر اردشیر کاظمی مربی تیم ملی دانش‌آموزان کشور و مسئول انجمن دو و میدانی آموزشگاه‌های استان برگزار شد.

در مقطع ابتدایی: بهنام فاضل، سینا شاهوردی، مجتبی جدیدنیا و بنیامین گودرزی از بروجرد، ایمان کلهری از اشترینان، رضا نظری از الشتر و حسین شمس‌بیرانوند از ناحیه‌ یک خرم‌آباد در مواد مختلف عنوان اول را کسب کردند و در مجموع امتیازات تیمی این مقطع بروجرد با 58 امتیاز قهرمان شد و ناحیه دو خرم‌آباد با 45 و اشترینان با 27 امتیاز دوم و سوم شدند.

در مقطع راهنمایی: حسین جودکی، محمد صابونچی، کامیار گودرزی و محمد چگنی از بروجرد، رسول یوسف‌وند و مصطفی گرایی از الشتر، علی گودرزی و حسین زنگنه از اشترینان و احمد آذرشب از الیگودرز در مواد مختلف قهرمان شدند و در رده‌ی تیمی بروجرد با 333، الیگودرز با 226 و کوهدشت با 206 امتیاز بر سکوی اول تا سوم قرار گرفتند.

هم‌چنین در مقطع متوسطه پوریا سوری، حسین موسوی، رضا صفربیرانوند، امید سیاه‌پوش، علی احمدی‌یگانه، ضیامن چراغی همگی از ناحیه یک خرم‌آباد، رضا سلیمی از اشترینان، میثم امیری از الشتر، کیهان رحیمی از کوهدشت، فرشاد اداوی و عباس تودوی از الیگودرز و میلاد بیرانوند از بروجرد در مواد مختلف به عنوان نفرات برتر معرفی شدند و در بخش تیمی نیز ناحیه یک خرم‌آباد با 583 امتیاز قهرمان شد و بروجرد با 477 و الیگودرز با 474 دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول