اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز ملی خلیج فارس

بوشهر قهرمان مسابقات شنای آب‌های آزاد کشور شد

خبرگزاری فارس: تیم منتخب بوشهر به مقام نخست مسابقات شنای آب‌های آزاد در بوشهر دست یافت.

بوشهر قهرمان مسابقات شنای آب‌های آزاد کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر این مسابقات به مناسبت روز ملی خلیج فارس در بوشهر برگزار شده بود و شش تیم از پنج استان کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند.

در این رقابت که به طول سه کیلومتر انجام شد، در رده تیمی تیم بوشهر با زمان یک ساعت و 51 دقیقه و 41 ثانیه و 27 صدم ثانیه اول، تیم کیش با دو ساعت و یک دقیقه و 30 ثانیه و 60 صدم ثانیه دوم و تیم خوزستان با زمان دو ساعت و 23 دقیقه و 34 ثانیه و 98 صدم ثانیه سوم شد.

در نتایج انفرادی زیر 20 سال این مسابقات نیز رهام پیروانی از کیش اول شد و یونس کیومرثی و امیررضا غضبانی هر دو از بوشهر دوم و سوم شدند.

در رده انفرادی بالای 20 سال نیز فرشید محمودی از بوشهر به مقام نخست دست یافت، میثم اسماعیلی از بوشهر دوم و احسان حسین‌پور از استان خوزستان مقام سوم را کسب کرد.

بعد از بوشهر کیش و خوزستان به ترتیب دوم و سوم شدند، ضمن اینکه در مجموع 30 شناگر از استان‌های مذکور نیز در این رقابت‌ها حضور داشتند.

تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات آب‌های آزاد با شعار "خلیج همیشه فارس هویت هر ایرانی" شامل بوشهر، هرمزگان، خوزستان، سیستان و بلوچستان و فارس بودند که تیم هرمزگان با دو تیم در این رقابت‌ها شرکت کرده بود.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول