اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی:

ارز تک نرخی موجب از بین رفتن فساد مالی می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: ارز باید تک نرخی شود و این باعث از بین رفتن فساد مالی در درون بنگاه‌های اقتصادی می‌شود.

ارز تک نرخی موجب از بین رفتن فساد مالی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بویک مقدسی ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به روز جهانی کارگر اظهار کرد: کارگران شریف و زحمتکش و مسلمان کشورمان یقینا برای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی که ریشه‌کنی وابستگی به بیگانگان را در پی دارد به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و آن را عملی خواهند ساخت.

 وی تصریح کرد: کارگران کشورمان کاری خواهند کرد که جنس‌های ایرانی با کیفیت بسیار بالا با جنس‌های خارجی رقابت کنند.

 وی با اشاره به واقعه طبس نیز گفت: شکست شیطان بزرگ در صحرای طبس یک معجزه بود و طوفان شن کار خودش را کرد چندین هلی‌کوپتر و تعدادی از افراد آنان در آتش سوختند تعدادی از آنها سالم به جا ماندند و همه فریب‌خوردگان با هواپیما آنچنان وحشت زده از مهلکه گریختند که تا زنده‌‌اند همیشه این کابوس در وجودشان بوده و آنها را راحت نخواهد گذاشت.

 مقدسی با تاکید بر اقتدار عظیم جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یکپارچگی ملت غیور و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای آنچنان در اوج قله افتخار قرار دارد که همه ملت‌های مسلمان و آزاده به آن افتخار می‌کنند و دیکتاتورها و سلطه‌گران نگران و خواب از چشمانشان ربوده شده و پریشان حال هستند.

 وی اظهار کرد: غرب باید به شکست خود در برابر جمهوری اسلامی چه در سیاست چه در جنگ نرم و سخت اعتراف کند و بدین جهت حرفی برای گفتن نداشته و ندارند؛ به نفع خودشان است که آدم شوند و در دنیا به دور از تروریست‌پروری و سلطه‌طلبی مثل انسان زندگی کنند در غیر این صورت نابودیشان حتمی است.

 

*‌ مردم پرشورتر از مرحله اول در انتخابات شرکت می‌کنند

 دبیر حزب موتلفه اسلامی استان در مورد انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با ایمان و نترس و غیورمان مثل انتخابات دوره اول با شور و هیجان بیشتر در دور دوم در پای صندوق‌های رای حاضر شده و با آرای خود دشمنان اسلام را در کار شیطانی‌شان ناکام خواهند گذاشت.

 مقدسی با تاکید بر مواضع پیشین خود در مورد ارز و سکه گفت: همانطور که قبلا گفته بودیم و گفته می‌شود ارز باید تک نرخی شود و این باعث از بین رفتن فساد مالی و اخلاقی در درون بنگاه‌های اقتصادی می‌شود و سکه نیز نباید به شکل کنونی ارزان به بیرون فروخته شود بلکه می‌توان گران‌تر از بیرون قیمت‌گذاری و عرضه کرد تا خود به خود تعادل قیمت ارز و سکه برقرار شود در این صورت سودجویان ضرر خواهند کرد اما اگر غیر این باشد این داستان همچنان ادامه دارد.

 

*‌ شرکت احمدی‌نژاد در مجمع شک‌ها و تردیدها را از بین برد

وی در مورد شرکت رئیس جمهوری در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: اگر چه شرکت ایشان در این جلسات بسیار دیر بوده است ولی باعث همدلی و وحدت بین مسئولان می‌شود و می‌توان امیدوار شد که شک و تردیدها از بین برود و یأس‌ها به امید تبدیل شود.

 دبیر استان با اشاره به روز معلم و شهادت استاد مطهری گفت: منافقان پاره تن امام (ره) را به شهادت رساندند و این مرد الهی و فیلسوف را از انقلاب اسلامی گرفتند و به حق روز شهادت این استاد بزرگوار روز معلم نامیده شده است و ما آن را گرامی داشته و به آن احترام می‌گذاریم.

 انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول